^fmj Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Bare jeg som irriterer meg litt over Lenas forsøk på britisk aksent? ... i sangen, altså. Det er vel sånn hun har lært seg engelsk. Skjønner ikke hvorfor folk klager på akkurat det, vil du heller ha "øst-europa-engelsk"? De liker jo også å dubbe i Tyskland. Hvis hun hadde snakket på et annet vis kunne jeg vært enig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Vil også si at Kristina fra Slovakia er ganske så pen Endret 30. mai 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Bare jeg som irriterer meg litt over Lenas forsøk på britisk aksent? ... i sangen, altså. Det er vel sånn hun har lært seg engelsk. Skjønner ikke hvorfor folk klager på akkurat det, vil du heller ha "øst-europa-engelsk"? De liker jo også å dubbe i Tyskland. Hvis hun hadde snakket på et annet vis kunne jeg vært enig. Neinei. For all del ikke. Men har man britisk som morsmål, er det rart å høre noen par ord som ligner britisk inni en ellers gebrokken tekst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det er som når The Monroes gjorde til engelsken sin på Cheerio og Sunday People. De prøvde å høres skikkelig engelsk ut men det hørtes bare rart ut. Lena prøvde nok bare å synge så fonetisk som mulig og ikke med tysk "vat iz going on hear?!" aksent fra amerikanske WW2-filmer Endret 30. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 "I dont cant take a thought clear" Lenke til kommentar
JLord Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Lena prøvde nok bare å synge så fonetisk som mulig og ikke med tysk "vat iz going on hear?!" aksent fra amerikanske WW2-filmer Hehe, eller evt. Die Hard i New York; Simon Gruber Eller hva med en robot som snakker amerikansk med østerisk aksent. "I wuaz zent fom tha fjutcha" Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Bare jeg som irriterer meg litt over Lenas forsøk på britisk aksent? ... i sangen, altså. Det er vel sånn hun har lært seg engelsk. Skjønner ikke hvorfor folk klager på akkurat det, vil du heller ha "øst-europa-engelsk"? De liker jo også å dubbe i Tyskland. Hvis hun hadde snakket på et annet vis kunne jeg vært enig. Neinei. For all del ikke. Men har man britisk som morsmål, er det rart å høre noen par ord som ligner britisk inni en ellers gebrokken tekst. Hvis du har britisk som morsmål kan jeg forstå ditt dilemma. I mine ører er bare så vakkert at jeg ikke har ord for det. Har noe med at jeg simpelthen elsker en søt stemme med britisk aksent Har hørt på henne nesten nonstop siden hun vant, og måtte høre intervjuet igjen Hjelper ikke at hun er like gammel som meg, og veldig pen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Arnold-tysk hadde neppe vunnet MGP heller.."Get to da choppa!" 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvem syntes dere burde representert Norge istedenfor Didrik. Mener at det i år var ekstremt mange gode artister/sanger som kunne representert Norge, og at en veldig fin, men altfor kjedelig og slow sang vant! Jeg tror nok desverre han var en av de to beste. Og nivået var såpass lavt at jeg ikke lenger husker hvem det var jeg heller hadde sett gå videre enn Didrik. Bjørn Johan Muri's Yes Man, skikkelig bra sang. Hadde vært gøy å se hvordan den hadde gjort det i en finale.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Yes man liker jeg veldig godt som låt, men sceneshowet hans var helt jævlig. Han stod der i powerstand som en tufs under hele fremføringen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noe oppklarende post fra youtuben: "Lena is a German Girl and many of us Germans have this English Accent because our teachers teach us Oxford English at school + German Accent => That's what this accent is about... Günther Oettinger is a stupid Example for Politicians, who can't speak English at all! And he also brings a strong German Accent called Schwäbisch, in his English. Schwäbisch is a kind of German. Every state in Germany speaks a different kind of German and it's like the difference between Oxford and American English." Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vil også si at Kristina fra Slovakia er ganske så pen egentlig ikke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9YWkVunv9n4 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Min elskede endeløse loop http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/ 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Min elskede endeløse loop http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/ Takk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han tenkte ikke på å bevege fingra, as he goes, da? Men jeg synes han, og sangen var ganske så kul. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Trenger nesten ikke bevega fingra på saksofon Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han redda faktisk kvelden min, jeg hold jo på å dø av latter når han hold på oppe på scena :love: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Utrolig at Eurovision ble samtaleemne på skolen i friminuttene i dag. Epic Sax Guy stod for en del. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå