Latias Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Mange herlige bilder av Safura her. Helt klart årets babe, til tross for at hun bare er 17! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mange herlige bilder av Safura her. Helt klart årets babe, til tross for at hun bare er 17! Årets babe? Dont think so. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er hun der 17? :O Villt, hun er pen ja Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hun er pen ja, men ikke penere enn gjennomsnittet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Mange herlige bilder av Safura her. Helt klart årets babe, til tross for at hun bare er 17! Årets babe? Dont think so. Ikke generelt da, snakker bare om ESC. Trodde det var åpenbart ettersom vi er i ESC-tråden. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mange herlige bilder av Safura her. Helt klart årets babe, til tross for at hun bare er 17! Årets babe? Dont think so. Ikke generelt da, snakker bare om ESC. Trodde det var åpenbart ettersom vi er i ESC-tråden. Åja, da så. Hun Lena fra Tyskland var farlig søt, uten at jeg helt vet hvorfor Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Sant. Hun med pushup var pen Endret 30. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Farlig søt er riktig beskrivelse av Lena. Jeg har nesten blitt litt betatt av henne, på tross av at hun ikke er noe over gjennomsnittet pen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Virker avtalt på forhånd hvem som vinner. Masse stemmer på naboland og også politiske stemmer. Det ødelegger også at så mange av landene ikke er fra Europa, men fra Kaukasus. Israel er ikke Europa og Tyrkia får jo ikke være med i EU engang. Godt uansett å slippe å høre begravelsessangen til Solli-Tangen noe mer. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Godt uansett å slippe å høre begravelsessangen til Solli-Tangen noe mer. +1 Men nå blir vi å høre Lenas sang i tiden fremover da. Sangerinna er fin, men låten er sånn midt-på-treet, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det sangen My heart is yours, eller Didrik dere misliker mest? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Bare jeg som irriterer meg litt over Lenas forsøk på britisk aksent? ... i sangen, altså. Endret 30. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hun er pen ja, men ikke penere enn gjennomsnittet Hvilket gjennomsnitt har du Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Menn menn, hvem misliker dere mest av Didrik Solli-Tangen eller Alexander Rybak? Jeg syns Didrik er mer profesjonell. Alexander er en glagutt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Alexander Rybak. Uuuuuten tvil. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det sangen My hard is yours, eller Didrik dere misliker mest? Fix'd 4 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Menn menn, hvem misliker dere mest av Didrik Solli-Tangen eller Alexander Rybak? Liker begge godt jeg, har ikke noe imot dem ihvertfall. Skjønner ikke hvorfor det skal være så "pop" blant folk å hate Rybak, bare fordi han er litt fjern etc. Digger gutten jeg 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Virker avtalt på forhånd hvem som vinner. Masse stemmer på naboland og også politiske stemmer. Det ødelegger også at så mange av landene ikke er fra Europa, men fra Kaukasus. Israel er ikke Europa og Tyrkia får jo ikke være med i EU engang. Godt uansett å slippe å høre begravelsessangen til Solli-Tangen noe mer. Burde ikke det si litt at naboland og politisk ikke har veldig stor å si? Når Norge og Danmark ga hverandre så lite stemmer, eller når "et land som ikke får være med i EU" kommer på andre plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå