Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Bjørn Johan Muri burde vunnet. I hvert fall en mer kick-ass sang en my heart is yours. Tror faktisk Muri's "yes man" ville hevdet seg i mye større grad enn Didrik. Synd gutten ikke eier sceneferdigheter.

Aldri om den låta hadde gjort det bra. Tidenes kjipeste refreng, så den hadde floppa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg syns de greiene med Antonsen var sært. Er jo ingen utenfor Norge som vet hvem han er, og for de kan det se ut som kamerafolka feilet TOTALT. Dette kunne NRK kuttet ut.

jepp. Programmet er pinlig nok i utgangspunktet om man ikke skal hive på enda mer :D

 

Man burde også stramme opp disse vertene som skal avlevere sitt lands poengsummer for der har det vært mye sært. Mange skal liksom ha sin egen greie å gjøre det på. Har i friskt minne svensken (fra ifjor eller året før var det vel) som spillte dritings og nærmest snøvlet frem poengresultatet. Syntes sikkert han var sprudlene morsom i egne øyne, men det hele var jo bare tragisk pinsomt :no:

Lenke til kommentar

"Det ble fint og vi fikk til alt. Jeg er fornøyd med 20. plassen" - Didrik på NRK-nyhetene nå.

 

Jeg lurer på hvordan det hadde gått om de ikke hadde fått til alt. 0 poeng? Neste år synes jeg vi skal satse på en som kan og vil vinne. Når du representerer hele landet, burde du ha høyere mål enn å bare være i finalen.

Lenke til kommentar

Slik skal det være! Ikke traust og trøtt.

Hvorfor kan de ikke bare lese opp resultet på en enkel/grei måte? Ingen forventer noe mer utover det, borsett fra i den personens hode, som tror man må lage masse gjøglerier i tillegg. Er jo musikken som skal være i sentrum, ikke disse oppleserne.

 

Dessuten ender som regel alltid som et platt & misslykket stunt. Nei spar meg for dette :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...