Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Syns ikke akkurat Tysklands bidrag var superbra.... så mest ut som om hun måtte tisse no jævli dær hun sto under finaleopptredenen..... hadde slik "jeg må tisse no jævli" positur mens hun holdt seg på magen......?! Engelsken hennes bar og preg av tysk aksang... *grøss*

Men hey.... jeg hadde definitivt ikke gjort det bedre.... Jeg syns Nederlands bidrag (som desverre ikke kom til finalen) burde dratt av med hele driten!!! :tease:

øøøh..sang hun engelsk?!..wtf...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi.

Neppe, da blir vi disket...

Care to explain?

Neeeh... Har ikke akkurat fulgt mye med på norske talenter så eg trodde umiddelbart at det var låten Sirius Ezoo ville ha med i MGP... Men Kristian har Sirius som artistnavn?

Sirius som artistnavn, ja :)

Lenke til kommentar

Keep of kalessin, Muri og Venke Knutson tror også jeg hadde gjort det bedre enn Didrik. Muri og Venke hadde mere "normale" sanger som lettere blir slagere og setter seg på hjernen. Personlig mener jeg at "my heart is yours" blir alt for kjedelig i et MGP-show.

Keep of kalessin hadde gjort det bedre pga. at den hadde skilt seg så mye ut iforhold til resten at flere ville åpnet øyene for den.

Lenke til kommentar

Jeg synes Bjørn Johan Muri burde vunnet. I hvert fall en mer kick-ass sang en my heart is yours. Tror faktisk Muri's "yes man" ville hevdet seg i mye større grad enn Didrik. Synd gutten ikke eier sceneferdigheter.

Lenke til kommentar

rimelige overivrige vakter det der hehe..for meg virker det nå ikke som de som står fremst der ikke har noen annen oppgave enn og stå og danse noe som gjør at min første tanke er at vaktene burde vite godt hvem de er og hva de gjør der..menmen, de vil vel komme seg på tvskjermen de og :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...