Hudrin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Syns ikke akkurat Tysklands bidrag var superbra.... så mest ut som om hun måtte tisse no jævli dær hun sto under finaleopptredenen..... hadde slik "jeg må tisse no jævli" positur mens hun holdt seg på magen......?! Engelsken hennes bar og preg av tysk aksang... *grøss* Men hey.... jeg hadde definitivt ikke gjort det bedre.... Jeg syns Nederlands bidrag (som desverre ikke kom til finalen) burde dratt av med hele driten!!! øøøh..sang hun engelsk?!..wtf... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi. Neppe, da blir vi disket... Care to explain? Neeeh... Har ikke akkurat fulgt mye med på norske talenter så eg trodde umiddelbart at det var låten Sirius Ezoo ville ha med i MGP... Men Kristian har Sirius som artistnavn? Sirius som artistnavn, ja Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Keep of kalessin, Muri og Venke Knutson tror også jeg hadde gjort det bedre enn Didrik. Muri og Venke hadde mere "normale" sanger som lettere blir slagere og setter seg på hjernen. Personlig mener jeg at "my heart is yours" blir alt for kjedelig i et MGP-show. Keep of kalessin hadde gjort det bedre pga. at den hadde skilt seg så mye ut iforhold til resten at flere ville åpnet øyene for den. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ESC er farlige greier. Hadde egentlig tenkt å gi litt faen, men nå sitter jeg og leser om Lena (som er jævlig søt på en mystisk måte) mens jeg hører på sangene på youtube. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ESC er farlige greier. Hadde egentlig tenkt å gi litt faen, men nå sitter jeg og leser om Lena (som er jævlig søt på en mystisk måte) mens jeg hører på sangene på youtube. Digget det med Antonsen. :!: Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Var Henrik Thodesen fremme med hodet sitt under pauseinnslaget til Madcon? Så ut som ene vakten tok hånd om Henrik Thodesen!!! Ingen som har peil? Ring og spørr han da! serriøst Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Høydepunktet med ESC iår. http://www.youtube.com/watch?v=wsuPqiCjyag Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 For dere som digger han saxkaren http://www.youtube.com/watch?v=9YWkVunv9n4 Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Høydepunktet med ESC iår. http://www.youtube.com/watch?v=wsuPqiCjyag 0:51 HENRIK THODESEN (phett!) Endret 30. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes Bjørn Johan Muri burde vunnet. I hvert fall en mer kick-ass sang en my heart is yours. Tror faktisk Muri's "yes man" ville hevdet seg i mye større grad enn Didrik. Synd gutten ikke eier sceneferdigheter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, battlefield. Nei. Hold kjeft om Thodesen. 1 Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Høydepunktet med ESC iår. http://www.youtube.com/watch?v=wsuPqiCjyag 0:51 HENRIK THODESEN (phett!) OIDU :O han var skummel lik ass... bare i yngre utgave kanskje? det er nei, men han var lik. det skal han ha Endret 30. mai 2010 av robbsi Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Viss dokker sjer på denne videåen. Da e d vældi lik Henrik thodesen.!!!!fra den fårrige videoen asså. http://www.youtube.com/watch?v=B-twtCSfCTY Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det bare meg som synes sangen fra Moldova var SINNSYK bra? Tyskland sin var jo også grei, men dette var faen meg en av de beste sangene jeg har hørt i år! Saxen tok jo helt av! Nei, jeg likte den også. Hadde den på nr. 2 etter Ukraina og foran Romaina. Synd den kom så langt ned. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvem bryr seg egentlig? Fyren ligner, that's is. Spiller jo ingen rolle hvem det er. 1 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 rimelige overivrige vakter det der hehe..for meg virker det nå ikke som de som står fremst der ikke har noen annen oppgave enn og stå og danse noe som gjør at min første tanke er at vaktene burde vite godt hvem de er og hva de gjør der..menmen, de vil vel komme seg på tvskjermen de og Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hvem er henrik Thodesen? edit: Nevermind, det er han det ja Endret 30. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Pauseinnslaget med Madcon er sykt awesome! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 øøøh..sang hun engelsk?!..wtf... Tror ikke du kan engelsk hvis du ikke skjønte at sangen var på det språket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå