Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem syntes dere burde representert Norge istedenfor Didrik. Mener at det i år var ekstremt mange gode artister/sanger som kunne representert Norge, og at en veldig fin, men altfor kjedelig og slow sang vant!

 

Jeg tror nok desverre han var en av de to beste. Og nivået var såpass lavt at jeg ikke lenger husker hvem det var jeg heller hadde sett gå videre enn Didrik.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes sangen fra Moldova var SINNSYK bra? Tyskland sin var jo også grei, men dette var faen meg en av de beste sangene jeg har hørt i år! Saxen tok jo helt av!

 

Joda, fet han duden med trompeten, bleka hår og keege solbriller, sangen var heller middelmådig, men ikke verst til MGP å være. Tyskland var desidert best, og de som fortjente å sprette champisen i går :)

Lenke til kommentar
Hvem syntes dere burde representert Norge istedenfor Didrik. Mener at det i år var ekstremt mange gode artister/sanger som kunne representert Norge, og at en veldig fin, men altfor kjedelig og slow sang vant!
Jeg tror nok desverre han var en av de to beste. Og nivået var såpass lavt at jeg ikke lenger husker hvem det var jeg heller hadde sett gå videre enn Didrik.

Keep of Kalessin hadde garantert gjort det mye bedre enn Didrik. Den hadde ihvertfall langt fra druknet i mengden, og endelig hadde alle metal-fans i hele Europa hatt en klar favoritt å stemme på.

Lenke til kommentar

MrLG: Faktisk en av de bedre det ja... synd sceneopptreden & "kostymene" var helt på jordet

 

Haha ja og dansen til han med saxen var fucka, men ellers sinnsyk bra sang, og hu dama var heller ikke så verst .. :whistle: Jeg synes faktisk dette var den beste sangen

 

Borsett fra det var også scenen med madcon episk synes jeg :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi.

 

Neppe, da blir vi disket...

Care to explain?

 

Neeeh... Har ikke akkurat fulgt mye med på norske talenter så eg trodde umiddelbart at det var låten Sirius Ezoo ville ha med i MGP... Men Kristian har Sirius som artistnavn?

 

Nå har det vært to innlegg siden sist du postet spm om Thodesen battlefield, så nå er det på tide igjen!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...