DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Rolige balader kan gjøre det bra, men i år var det rett og slett alt for mange balader så de druknet i hverandre etterhvert og de ble ikke så spesielle mer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ESC 2010 - Spotifyliste Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hvem syntes dere burde representert Norge istedenfor Didrik. Mener at det i år var ekstremt mange gode artister/sanger som kunne representert Norge, og at en veldig fin, men altfor kjedelig og slow sang vant! Jeg tror nok desverre han var en av de to beste. Og nivået var såpass lavt at jeg ikke lenger husker hvem det var jeg heller hadde sett gå videre enn Didrik. Endret 30. mai 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Er det bare meg som synes sangen fra Moldova var SINNSYK bra? Tyskland sin var jo også grei, men dette var faen meg en av de beste sangene jeg har hørt i år! Saxen tok jo helt av! Endret 30. mai 2010 av MrLG Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det bare meg som synes sangen fra Moldova var SINNSYK bra? Tyskland sin var jo også grei, men dette var faen meg en av de beste sangene jeg har hørt i år! Saxen tok jo helt av! Joda, fet han duden med trompeten, bleka hår og keege solbriller, sangen var heller middelmådig, men ikke verst til MGP å være. Tyskland var desidert best, og de som fortjente å sprette champisen i går Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 MrLG: Faktisk en av de bedre det ja... synd sceneopptreden & "kostymene" var helt på jordet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvem syntes dere burde representert Norge istedenfor Didrik. Mener at det i år var ekstremt mange gode artister/sanger som kunne representert Norge, og at en veldig fin, men altfor kjedelig og slow sang vant!Jeg tror nok desverre han var en av de to beste. Og nivået var såpass lavt at jeg ikke lenger husker hvem det var jeg heller hadde sett gå videre enn Didrik. Keep of Kalessin hadde garantert gjort det mye bedre enn Didrik. Den hadde ihvertfall langt fra druknet i mengden, og endelig hadde alle metal-fans i hele Europa hatt en klar favoritt å stemme på. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) MrLG: Faktisk en av de bedre det ja... synd sceneopptreden & "kostymene" var helt på jordet Haha ja og dansen til han med saxen var fucka, men ellers sinnsyk bra sang, og hu dama var heller ikke så verst .. Jeg synes faktisk dette var den beste sangen Borsett fra det var også scenen med madcon episk synes jeg Endret 30. mai 2010 av MrLG Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Studioversjonen til Tom Dice - Me And My Guitar er faktisk veldig bra. Herlig låt som man kan høre på uten å bli sliten å ørene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Pausenummeret blir nok vanskelig å toppe neste år Den tingen jeg lo mest av var ikke Erik, men når Atle Antonsen plutselig dukka opp istedenfor Svante 2 Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ja, var moro dette Endret 30. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Pausenummeret blir nok vanskelig å toppe neste år Den tingen jeg lo mest av var ikke Erik, men når Atle Antonsen plutselig dukka opp istedenfor Svante haha, nåja! Norges morsomste uten tvil: http://www.youtube.com/watch?v=dfR8KVqUuQE :!: Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi. Neppe, da blir vi disket... 1 Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Sirius er konge! Endret 30. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi. Neppe, da blir vi disket... Care to explain? Endret 30. mai 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Få med Sirus fra norske talente til neste år, da vinner vi. Neppe, da blir vi disket... Care to explain? Neeeh... Har ikke akkurat fulgt mye med på norske talenter så eg trodde umiddelbart at det var låten Sirius Ezoo ville ha med i MGP... Men Kristian har Sirius som artistnavn? Nå har det vært to innlegg siden sist du postet spm om Thodesen battlefield, så nå er det på tide igjen! Endret 30. mai 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Epic Saxguy! Got to love him Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Var Henrik Thodesen fremme med hodet sitt under pauseinnslaget til Madcon? Så ut som ene vakten tok hånd om Henrik Thodesen!!! Ingen som har peil? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Men faen da, battlefield! Om noen vet det, så svarer dem. Slutt å spam! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå