Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skjønner ikke hvordan dere kan si at Lena ikke kan synge. Hun har sykt kul og særegen stemme, fortjener å vinne dette nå. 1: Drop the fake accent 2: Sangen er slitsom 3: Hun er stygg (Ikke det at dette bør være en faktor, men når de først skal satse på å putte en søt, og feiler bør det være en faktor) 4:..... 5: Profitt... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tyskland er jo de eneste som har en fengende sang i år da, alle de andre er sånn typisk cheesy eurovision sanger. Sangen til tyskland kunne lett vært på topp vg lista f.eks (ikke at den oser av kvalitet), men tivler på at vi hadde funnet noen av de andre sangene der.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Danmark:BRENN I HELVETE! Vi gir dere 8 poeng for faen! Tyskland? mitt kjære hjemland har kun stemt på utseende er jeg redd... Håper virkelig ikke mine landsmenn har stemt på det de mener er den beste sangen, for da er jeg skremt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Sangen er slitsom? Hva prater du om? Det er en sang som får deg i partyhumør, langt ifra slitsom. Kom igjen, Lena! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Sangen er slitsom? Hva prater du om? Det er en sang som får deg i partyhumør, langt ifra slitsom. That's what she said. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hva faen er det med buing av stemmer til Russland? Lenke til kommentar
VTI Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Her heier vi russland Og Norge... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Lett! Over 200! Nå kan hun ikke tape. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Step_up, du tar jo helt av! Chill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tyskland? mitt kjære hjemland har kun stemt på utseende er jeg redd... Utseende? Tror nok det er like mye pga sangen. Den digget jeg! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 In soviet the artist buu at you... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 In soviet the artist buu at you... Haha :!: Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Danmark:BRENN I HELVETE! Vi gir dere 8 poeng for faen! Tyskland? mitt kjære hjemland har kun stemt på utseende er jeg redd... Håper virkelig ikke mine landsmenn har stemt på det de mener er den beste sangen, for da er jeg skremt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Hva faen er det med buing av stemmer til Russland? Er vel det at Tyskland ikke fikk poeng, og at Russland fikk 12 fra Hviterussland. Lenke til kommentar
VTI Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen som vet om hvordan SMS resultatet blir lest opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå