Ueland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hu kommentatoren i NRK... jeg sier bare... jesus.... jesus.......... så slitsomt.. Helt enig. Tror jeg skal skaffe meg billetter til 2010-arrangementet, så jeg slipper plagsomme kommentatorer. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Neste Eurovison burde være i Tromsø (legg til i pollen btw). Det hadde vært noe spesielt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Syns det spiller liten rolle hvilken by som har dette. Men det bør vel være en av de som tar 20 000 personer, det bør vel være viktigst. Så etter hva jeg har skjønt et den Telenor Arena en slik. Om det er flere vet jeg ikke. Så Oslo Spectrum er vel i utgangspunktet utelukket om det blir Oslo, siden Telenor arena har mye større kapasitet (sikkert mye bedre med hensyn til parkering og alt mulig og) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hu kommentatoren i NRK... jeg sier bare... jesus.... jesus.......... så slitsomt.. Helt enig. Hun snakket om sokker og BH når Stian Barnsnes Simonsen prata...................................... Bytta til svensk tv. Mye vittigere =) Der lurte de på om han ene som stemte var full. ! =D Var det han dansken? Dritt at vi ikke har svensk tv. Nei, var et land jeg ikke husker navnet på.. Lurer på om det var Azerbazjan (Æsj'erbæsja'n hørtes det ut som de sa) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Syns det spiller liten rolle hvilken by som har dette. Men det bør vel være en av de som tar 20 000 personer, det bør vel være viktigst.Så etter hva jeg har skjønt et den Telenor Arena en slik. Om det er flere vet jeg ikke. Så Oslo Spectrum er vel i utgangspunktet utelukket om det blir Oslo, siden Telenor arena har mye større kapasitet (sikkert mye bedre med hensyn til parkering og alt mulig og) Blir nok Telenor Arena ja, er det største lokalet i Oslo-området, og det faktum at det avholdes rett ved 17.mai er nok en ekstra feature som teller for Oslo. Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Brann Stadion - til en forandring Nei, spar meg.. Da reiser jeg heller helt ned til Kristiansand og Sør Arena eller noe sånn. Brann Stadion er forferdelig. Dog regner jeg med det blir i Oslo, og da er Ullevål eneste alternativ. Hvorfor er Brann stadion forferdelig? Er du fra Oslo selv eller? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hvorfor skal det arrangeres i Oslo? Det er klart Norges styggeste by - og vi vil vel ikke at folk som allerede kommer fra fattige kår skal bli skuffet over vårt fagre land? Bergen har arrangert det tidligere - kanskje Trondheim er et godt alternativ? Kan Telenor Arena ha arrangementet, kan Lerkendal det også. Endret 17. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det kommer selvfølgelig til å bli arrangert i Oslo, dessverre. Hvorfor forstår ingen(utenom de som innbiller seg at Oslo har noe å by på) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor er Brann stadion forferdelig? Er du fra Oslo selv eller? Nei, jeg er fra Trondheim. Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor er Brann stadion forferdelig? Er du fra Oslo selv eller? Nei, jeg er fra Trondheim. Hvorfor vil du ikke ha det på lerkendal da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fordi jeg er realistisk, og tror det blir i Oslo. Derfor mener jeg dem kan byggge et midlertidig tak over Ullevål, og ta det der. Jeg har absolutt ikke bruk for å arrangere ESC i Trondheim. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Tror selv det blir i Oslo, men håper det blir arrangert i en annen by. Edit: Hvorfor bygge tak over en stadion, når Telenor Arena allerede har fasilitetene klare? Endret 17. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Selvfølgelig kommer det til å bli i Oslo! Er jo hovedstaden og absolutt ALT av betydning må jo være der. Byen må, tross alt, ha noe å by på.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Pro/contra for Oslo: Pro: - Oslo har hoteller nok - Byen mestrer å ha store arrangementer. - Fasilitetene er også ferdigbygget, jfr Telenor Arena. - Øst-europeerne vil føle seg hjemme Contra: - Oslo som by. - Dens problemer i forhold til vold, narkotika og prostitusjon. Når det er sagt, har også Trondheim og Bergen hoteller nok, samt at også de mestrer arrangementer. Eneste forskjellen er at de negative faktorene uteblir i disse byene. Endret 17. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor skal det arrangeres i Oslo? Det er klart Norges styggeste by Å? Hvorfor er det klart Norges styggeste by? Synes ikke Oslo er stygg jeg. Trondheim har jeg ært i en gang, og synes kanskje dét er den styggeste jeg har sett sålangt. Ser ut som bare en masse gamle treløer etter hverandre Nei det er nok en smaksak det ser du. Oslo er fin synes nå jeg, selv om jeg er vestlending. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Husk at de bruker totalt ca. tre uker på arrangementet. Hvis f.eks. Telenor Arena skal arrangere dette, får ikke Stabæk spilt på hjemmebane i minst tre uker. Og tre uker er mye i disse dager, da det både blir spilt kamper på 16. mai, Kristi himmelfartsdag, og i helgene. Null hjemmekamper av totalt 4-5 kamper er mye, og det spørs om NFF er villige til å la det skje. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Håkons Hall på Lillehammer! Fin by og stor hall. Endret 17. mai 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Håkons Hall på Lillehammer! Fin by og stor hall. 11 500 = stor hall? Nei takk, heller Telenor Arena. Den er dobbelt så stor, og er nærmere kravene om en 20 000 stor hall.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 11 500 = stor hall? Nei takk, heller Telenor Arena. Den er dobbelt så stor, og er nærmere kravene om en 20 000 stor hall.. Kravet er 10 000, ikkje 20 000. Lillehammer er ein langt finare by enn Oslo. OL var jo ein knallsuksess der, so då ser ikkje eg grunn til at ESC ikkje skal bli det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå