Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RnGBw9JRnGY Kypros http://www.youtube.com/watch?v=VvuCax-K4vY Serbia http://www.youtube.com/watch?v=nJR3Ag1gUC0 Romania Tre sanger jeg håper kommer høyt opp. Jeg er ikke imponert. :/ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Sikkert blitt litt diskutert før, men hvordan måler telenor arena seg til den stadion i..si russland? Kan Norge måle seg i størrelse og show med det vi så der eller? Edit: og btw er ikke romania sin "playing with fire" *litt* for like N-dubz sin versjon? Ndubz: Romania: Endret 29. mai 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 er vel på topp 3 på publikumstall Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Sikkert blitt litt diskutert før, men hvordan måler telenor arena seg til den stadion i..si russland? Kan Norge måle seg i størrelse og show med det vi så der eller? Nei, det kan den ikke, og etter min mening er den norske scenen puslete. Jeg synes scenen forbedret seg hvert år fra 2006 (da jeg begynte å følge med), med trappeskjermene til Hellas, det stilige monumentet i Finland, til det enda penere monumentet og større scenen i Serbia. Så kom Russland og slo alle tidligere arrangementer i støvlene, med en gigantisk scene hvori alt besto av LCD-skjermer. Se f.eks. på Portugals bidrag i fjor, der kommer skjermene virkelig til sin rett! NRK har i år bare noen enkle blinkende LED-lys i forhold. Samtidig skal det jo ikke være FOR påkostet, for det er etisk uriktig osv. Men man kunne nok kuttet penger andre steder isteden, som f.eks. Per Sundnes' honorar. Endret 29. mai 2010 av Skoony Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 NRK sa jo dagen etter Rybak vant i fjor at de ikke kom til å bruke like mye penger på et like spektakulært show som i Russland i fjor. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 NRK sa jo dagen etter Rybak vant i fjor at de ikke kom til å bruke like mye penger på et like spektakulært show som i Russland i fjor. Det vet jeg. Men det er ikke dermed sagt at det ikke KUNNE være annerledes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei, ellers takk. NRK bruker mer enn nok penger på MGP allerede, og det fortjener ikke noe mer enn det allerede har. --- http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10007808 Herregud så bitter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei hei! Da er jeg her for kvelden! Svenskene er ikke unormalt bitre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Flott at Svabø ble degradert til den røde løperen i kveld. Hadde ikke tålt en kveld til med henne. Nå er det snart i gang. Blir spennende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Svabø i fjor var jo nesten komisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Komisk? Jeg lot nesten frustrasjonen gå utover TV'en. Er ikke noe særlig komisk det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hahaha. I ettertid var det det i alle fall. Fikk dere med dere de på slutten? HORA FOR DIDRIK! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Vi slapp ikke unna Rybak helt enda nei... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det måtte jo skje. Tu tausand and ten! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvorfro tr eprog.lefder? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hvorfro tr eprog.lefder? F.or.di.de.eikke.klarer.det.alenee. Endret 29. mai 2010 av MartinF Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor bare to? Nadia skal ta seg av stemmingen og de andre to skal trippe rundt og slå dårlige vitser fra manus. Nadia står også for fransken. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hvorfro tr eprog.lefder? F.or.di.de.eikke.klarer.det.alenee. Den to kaga. Hu dam var digg. Edit: dama Endret 29. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 nr 1 kan komme langt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå