Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at Didrik starter tidlig er ikke alltid en negativ ting da, i hvert fall ikke i år. Nå kan man jo stemme med en gang konkurransen begynner, noe som gjør at han vil tjene mer stemmer enn det han ville ha gjort på den gamle måten. Hvilket nr. starter han på forøvrig?

Lenke til kommentar

jeg trodde det var viktig at man hørte alle sangene først sil at man da vet hvilken sang som er best.

du finner ut at sang nr 2 er så bra at du vil gi den stemmer . dus ender av gårde 3 stemmer.

men når man så kommer til nr 9 så er den bedre. hvor mye bedre ? dobbelt så bra ? skal du da gi den 6 stemmerer ?

hva med den sangen du liker aller best, som du vil skal vinne det hele . hvor mye bedre er den ? skal du gi den 50 stemmer fordi den er 20 ganger bedre en nr 9.

poenger med det hele var jo at folket sulle klassifisere hvilken rekefølge sangen skulle være i.

det er jo helt forsvunnet nå

nå virker det som om mange av stemme er mer eller mindre tilfeldig.

man sender noen stemmer her og noen der på sanger man liker , men også moen stemmer på melodien fordi det er andre ting man liker med opptreden.

så er jo det også noe i det at man må gi nabolandet stemmer som jeg er lit usikker på hvordan påvirker stemmevalget

Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem fra andre semifinale.

God stemning i salen på tirsdag. Mye klapping og jubelrop, men totalt sett ganske slapt. Var langt fra full sal også.

I dag var det en del flere i salen, men fortsatt ikke fullt. Men stemningen var veldig mye bedre enn tirsdag. Folk som danset i midtgangen og andre som løp frem og tilbake med flagg. Til tider så mye god stemning at det var vanskelig å høre melodiene og programlederne.

Gleder meg til lørdag :) Har håp om at stemningen blir sykt bra da ettersom det jo er selve finalen, og at salen da er stappfull. Samtidig som jeg sitter på en mye bedre plassering enn på begge semifinalene (midt på første rad, rett foran scenen).

Var egentlig litt trist at Sverige ikke gikk videre. Sjarmerende jente med sjarmerende stemme synger sjarmerende sang. Var nok ikke nok for resten av Europa det gitt. Men mine to største favoritter, Armenia og Danmark, gikk videre, så jeg er fornøyd.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Jeg var i salen igår! Og gjettet riktig på alle bortsett fra Danmark, var rimelig sikker på at Sverige skulle gå videre (selv om det digget meg da de gikk ut)

De som slo mest ann i publikum var helt klart Nederland og Lithauen. Slovenia slo vel også egentlig godt ann, selv om det var den dårligste sangen igår.

Gleder meg virkelig til finalen nå :thumbs:

Lenke til kommentar

Freds- og frihetselskere bør helt klart stemme på det fascistiske landet Hviterussland i år. Ytringsfrihetenen er sterkt begrenset i landet, og når artister tør å pakke inn et politisk budskap om frihet, synes jeg det er modig!

http://www.youtube.com/watch?v=LaT8k5Sify8

Sangen handler om sommerfugler (symbol på frihet) som flyr mot solen (symbol for liv og energi, opplysning og fornuft).

I’m gonna tell you what’s inside my soul.

We are as fragile just like melting snow

We’ll get to come to see the beauty of love

And imagine, and imagine

Just imagine

And we’re like butterflies flying to the sun

The sun will never let us look inside

I believe that this will open up

But at the right time

Heartfully just wait for it, it will come

And even if the whole world was around

And you deny the miracles possible

But you have got to see it anyway

And imagine, and imagine

Just imagine

And we’re like butterflies flying to the sun The sun will never let us look inside

I believe that this will open up

But at the right time

Heartfully just wait for it,

And all secrets will come, come out

Støtt frihetsbevegelsen og stem på Hviterussland i årets ESC!

Endret av Fredsmannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...