Ueland Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ser at NRK har sensurert Telenor logoen på en morsom måte, legge over et bilde. EDIT: haha, vi teller poeng jo Så nå logoen dems hvertfall en gang Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mine innlegg... Syns egentlig ingen av sangene i dag og på tirsdag har vinnerpotensiale, men syns faktisk Tyskland og Frankrike har fengende sanger i år. Bra er ikke sangene, men litt fengende. Slik som Rybak i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Det at Didrik starter tidlig er ikke alltid en negativ ting da, i hvert fall ikke i år. Nå kan man jo stemme med en gang konkurransen begynner, noe som gjør at han vil tjene mer stemmer enn det han ville ha gjort på den gamle måten. Hvilket nr. starter han på forøvrig? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sier bare en ting (eller 2): Shalalie Shalala Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Sier bare en ting (eller 2): Shalalie Shalala Nederland gikk ikke videre da. Synd egentlig, var jo en gøyal sang. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 What? Kan man stemme før alle har sunget ferdig? Noe NRK har funnet på nå som Norge starter tidlig det da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er nok ikke Norge som bestemmer slikt du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Jepp, man kan stemme med en gang den første begynner å synge. Er ikke NRK som har funnet på det, nei. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tenkte meg nesten det da. Men det er uansett et ganske tafatt (urettferdig) opplegg må jeg si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Tenkte meg nesten det da. Men det er uansett et ganske tafatt (urettferdig) opplegg må jeg si. Hvordan det? Det var før det var urettferdig, for folk stemte alltid på de sangene de hørte sist. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mjaa, joa, ser jo den og. Men skulle tro det kan slå ut ganske mye at noen land får et par timer lengre stemmetid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VDKzcm8WrxQ&feature=PlayList&p=A97F43B17505492A&playnext_from=PL&playnext=1&index=27 Likte jo Slovenia. Naaaaaai Bååååååå Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skal si meg enig i at Slovenia hadde den beste sangen dersom man bare skulle ha hørt to ord av hver sang Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 jeg trodde det var viktig at man hørte alle sangene først sil at man da vet hvilken sang som er best. du finner ut at sang nr 2 er så bra at du vil gi den stemmer . dus ender av gårde 3 stemmer. men når man så kommer til nr 9 så er den bedre. hvor mye bedre ? dobbelt så bra ? skal du da gi den 6 stemmerer ? hva med den sangen du liker aller best, som du vil skal vinne det hele . hvor mye bedre er den ? skal du gi den 50 stemmer fordi den er 20 ganger bedre en nr 9. poenger med det hele var jo at folket sulle klassifisere hvilken rekefølge sangen skulle være i. det er jo helt forsvunnet nå nå virker det som om mange av stemme er mer eller mindre tilfeldig. man sender noen stemmer her og noen der på sanger man liker , men også moen stemmer på melodien fordi det er andre ting man liker med opptreden. så er jo det også noe i det at man må gi nabolandet stemmer som jeg er lit usikker på hvordan påvirker stemmevalget Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Meningen med det opplegget er jo selvsagt å tjene mest penger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Nettopp kommet hjem fra andre semifinale. God stemning i salen på tirsdag. Mye klapping og jubelrop, men totalt sett ganske slapt. Var langt fra full sal også. I dag var det en del flere i salen, men fortsatt ikke fullt. Men stemningen var veldig mye bedre enn tirsdag. Folk som danset i midtgangen og andre som løp frem og tilbake med flagg. Til tider så mye god stemning at det var vanskelig å høre melodiene og programlederne. Gleder meg til lørdag Har håp om at stemningen blir sykt bra da ettersom det jo er selve finalen, og at salen da er stappfull. Samtidig som jeg sitter på en mye bedre plassering enn på begge semifinalene (midt på første rad, rett foran scenen). Var egentlig litt trist at Sverige ikke gikk videre. Sjarmerende jente med sjarmerende stemme synger sjarmerende sang. Var nok ikke nok for resten av Europa det gitt. Men mine to største favoritter, Armenia og Danmark, gikk videre, så jeg er fornøyd. Endret 27. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Må si jeg godter meg litt nå. http://www.expressen.se/1.1995819 2 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Få høre favorittene deres. Pls skriv også hvorfor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg var i salen igår! Og gjettet riktig på alle bortsett fra Danmark, var rimelig sikker på at Sverige skulle gå videre (selv om det digget meg da de gikk ut) De som slo mest ann i publikum var helt klart Nederland og Lithauen. Slovenia slo vel også egentlig godt ann, selv om det var den dårligste sangen igår. Gleder meg virkelig til finalen nå Lenke til kommentar
Fredsmannen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Freds- og frihetselskere bør helt klart stemme på det fascistiske landet Hviterussland i år. Ytringsfrihetenen er sterkt begrenset i landet, og når artister tør å pakke inn et politisk budskap om frihet, synes jeg det er modig! http://www.youtube.com/watch?v=LaT8k5Sify8 Sangen handler om sommerfugler (symbol på frihet) som flyr mot solen (symbol for liv og energi, opplysning og fornuft). I’m gonna tell you what’s inside my soul. We are as fragile just like melting snow We’ll get to come to see the beauty of love And imagine, and imagine Just imagine And we’re like butterflies flying to the sun The sun will never let us look inside I believe that this will open up But at the right time Heartfully just wait for it, it will come And even if the whole world was around And you deny the miracles possible But you have got to see it anyway And imagine, and imagine Just imagine And we’re like butterflies flying to the sun The sun will never let us look inside I believe that this will open up But at the right time Heartfully just wait for it, And all secrets will come, come out Støtt frihetsbevegelsen og stem på Hviterussland i årets ESC! Endret 28. mai 2010 av Fredsmannen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå