Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan legge til at de allerede er utsolgt for biletter! Dette gikk jo alt for fort! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På lørdag gikk jeg inn på telenor-linken, og bilettene lå klar til å bestilles. ( kr 2500 for 2) Men så sto det noe om at de kom til å beholde dem der inntil videre. Trodde en fikk dem tilsendt jeg. Så da droppet jeg det. For hvis jeg fikk dem tilsendt, ville jeg lagt den ut til auksjon på Qxl om en måneds tid var tanken min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=587013 Haha. Tviler på at den vinner, ikke særlig orginal i hvert fall. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Disse skal lede ESC! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Disse skal lede ESC! Sier litt hvor seriøst vi tar dette da man lar Erik fra Krem Nasjonal og Barne TV lede programmet sammen med "Kvitt eller dobbelt" dama, og en relativt ukjent person i Norge... Skuffet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Kunne ikke ha vært Arne Scheie eller hun dama med tennnene heller da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kunne ikke ha vært Arne Scheie eller hun dama med tennnene heller da. Gikk rundt å håpet på no bedre, ala Skavlan og Mona Grudt f.eks.. Hadde vært bedre, men men... Kan jo gå bra. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Stemmer for Paradise-Petter Endret 10. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Javel ja. I nyhetene nå nettopp: Der er bestemt at finalen skal sendes i 3D. Det betyr at altså at alle må ha briller. Og det hjelper vel lite å si at man "aldri ser på Grand prix" lenger. Litt av et trekk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Javel ja. I nyhetene nå nettopp: Der er bestemt at finalen skal sendes i 3D. Det betyr at altså at alle må ha briller. Og det hjelper vel lite å si at man "aldri ser på Grand prix" lenger. Litt av et trekk nice try Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vent nå litt.. var det aprilspøk kanskje..? Kommer ikke på at det er 1 april engang jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Så klart det er det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 For hvis jeg fikk dem tilsendt, ville jeg lagt den ut til auksjon på Qxl om en måneds tid var tanken min. Kansje like så greit siden auksjonen ville blitt slettet ganske kjapt. (Forbudt med svartebørs salg i Norge) Ellers: Det nærmer seg! Begynner av og til å lure på om ikke Didrik faktisk vil vinne.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ueland og Sameboe @ Fornebu idag was awesome! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Har det kommet en link der man kan høre alle sangene? Og er det noen eksperter som har predictet hvem som skal vinne? Vil vite om Didrik har en sjans. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Har det kommet en link der man kan høre alle sangene? Og er det noen eksperter som har predictet hvem som skal vinne? Vil vite om Didrik har en sjans. http://www.youtube.com/user/eurovision?blend=6&ob=4 Et lite stykke ned på listen over videoer, begynner årets bidrag å komme. Første er "Alyosha - Sweet People. (Ukraine)". Deretter går det slag i slag med årets bidrag. Alt før dette er intervjuer med årets deltakere og andre videoer relatert til Eurovision 2010. Didrik har ikke en sjanse. Det er flere sterke bidrag i år, og nok av ballader til at Didrik mer eller mindre vil drukne i de. EDIT: Er visst noen av årets bidrag før Ukraina også, men tror det er nye videoer av de bidragene, mens selve fremføringen fra den nasjonale finalen ligger lenger ned. Endret 26. april 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Noen her som har bestilt billetter til ESC2010 og fått de? har ikke fått mine ennå..Står det skal sendes ut i april.... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 SVT har sendt første program av Inför ESC 2010. Kan ses gratis på svtplay. Milevis bedre enn det norske. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De offisielle episodene er nå ute, med Ian Wright sjøl http://www.youtube.com/watch?v=G-zFvcG7q8o&feature=player_embedded#! http://www.youtube.com/watch?v=b5bJxDss9QI&feature=player_embedded#! http://www.youtube.com/watch?v=_Wh5RTEHtXY&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Merker jeg gleder meg igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå