Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VG Avstemning:

Var der riktig låt som vant?

Nei - 45.86 %

Ja - 45.18 %

Bryr meg ikke - 8.95 %

Tydelig at det er splitta reakjoner her i kongeriket. Selv stemte jeg selvfølgelig nei, dette blir for dårlig.

Stemte også nei. Tror Muri ville vært den beste å stille med.

Lenke til kommentar

"Gjør om"? Den er bra nok som det er.

Skjønner at en del rocke-folk er skuffet, men de får leve med det :p

Tror vinnern her kan ha en sjans i finalen. Men det er vanskelig å si før man har

hørt konkurrentene.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

En kjedelig og anonym vinner (Disney møter Hans Zimmer - som vi har hørt utallige ganger tidligere i MGP). Hadde håpet på smell i TA, men metallfolket gjorde vel på andre ting i kveld.

Av de som var i "gullfinalen", er vinneren den jeg tror har dårligst sjanse til å heve seg i den internasjonale finalen. Men hvem vet - ballader gjør det jo jevnt over bra.

Lenke til kommentar
En kjedelig og anonym vinner (Disney møter Hans Zimmer - som vi har hørt utallige ganger tidligere i MGP). Hadde håpet på smell i TA, men metallfolket gjorde vel på andre ting i kveld.

Av de som var i "gullfinalen", er vinneren den jeg tror har dårligst sjanse til å heve seg i den internasjonale finalen. Men hvem vet - ballader gjør det jo jevnt over bra.

Tja... Molitva vant da i 2007, så da kan vel denne greie samme bragd... Nå skal det sies at 2007 var et rævva år også.

Lenke til kommentar
Han er forhpndskvalifisert for finalen, så der er han uansett du som har satt opp pollen (Latias)

Dette er korrekt, som vertsnasjon er Norge forhåndskvalifisert til finalen.

Didrik Solli-Tangen kommer til å stå i finalen i Telenor Arena den 29. mai uansett om vi liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Andre enn meg som synes 1600 var litt i det dyreste laget..? Tenk om man f.eks vil ha med seg familien til Eurovision..+ dekking av transport osv. Ok, billettene legges ut imorgen kl 9..noen som har tenkt å kjøpe?

Alle billettene blir vel ikke revet bort med en gang håper jeg :p

Noen som vet om det er noe VELDIG stor forskjell på prisnivå A,B og C? Vet d er nærmere scenen med A, ikke hvor mye.

Mye billigere de generalprøvene, noen som ville anbefalt dem?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017
Generalprøvene gir ikke samme følelse som selve finalen, men det er bare å kjøre på dersom man har dårlig økonomi. :fun:

Hmmm...veldig usikker :p (er en ungdom uten jobb for å si d sånn x)

Lenke til kommentar
Andre enn meg som synes 1600 var litt i det dyreste laget..?

Billettene finnes i forskjellige prisklasser, og varierer mellom 300 og 1600 kroner, avhengig av show og plassering i salen.

Så tror du har råd da... bare 15 minutter til billettservice går i stå nå da :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...