Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Derfor vil jeg anbefale alle å stemme på Keep of Kalessin nå på lørdag, selv om man egentlig ikke er så glad i metal eller denne sangen. Jeg tror det er eneste bidrag fra Norge i år som har en sjanse til å komme høyt opp i den europeiske finalen, og kanskje helt til topps :)
Enig, jeg skal nok stemme et par ganger ja. Håper virkelig KoK vinner, for da blir det så mye råere å være i Telenor Arena! :w00t:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ser det ut til at jeg får jobb som arenamedarbeider under ESC.

Jeg er sikret billetter til både begge semifinalene og finalen. Måtte kjøpes i en pakke for at jeg skulle sikre meg finalebillett. Tviler på at jeg gidder å dra på alt, men finalen er jo selvsagt. Så blir det vel antakeligvis en semifinale i tillegg.

Det hadde vært tøfft å se Keep of Kalessin på Telenor/Fornebu Arena på finalen :)

Lenke til kommentar
Jeg er sikret billetter til både begge semifinalene og finalen. Måtte kjøpes i en pakke for at jeg skulle sikre meg finalebillett.

Hvordan? Totalprisen på den pakka di?

Blir vel relativt kaotisk på mandagsmorgenen, bingoservice sin nettside får vel totalkollaps som alltid :angry:

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at jeg får jobb som arenamedarbeider under ESC.

Jeg er sikret billetter til både begge semifinalene og finalen. Måtte kjøpes i en pakke for at jeg skulle sikre meg finalebillett. Tviler på at jeg gidder å dra på alt, men finalen er jo selvsagt. Så blir det vel antakeligvis en semifinale i tillegg.

Det hadde vært tøfft å se Keep of Kalessin på Telenor/Fornebu Arena på finalen :)

Jeg satser på at jeg får fribilett til showet ettersom at jeg stiller opp... med mindre det blir jobbing under showet.

Lenke til kommentar
Jeg er sikret billetter til både begge semifinalene og finalen. Måtte kjøpes i en pakke for at jeg skulle sikre meg finalebillett.

Trikset var å melde seg inn i den norske Grand Prix-klubben før fjoråret var omme :) Totalpris for pakken er 1700 kroner.

Lenke til kommentar

Trikset var å melde seg inn i den norske Grand Prix-klubben før fjoråret var omme :) Totalpris for pakken er 1700 kroner.

Det var ekstremt billig! Men det er neppe de beste plassene som koster 1600 kroner i finalen

Lenke til kommentar
Det var ekstremt billig! Men det er neppe de beste plassene som koster 1600 kroner i finalen

I følge klubben (OGAE Norway), så har de nasjonale klubbene fått feltene nærmest scenen, så det skal være ganske gode plasser det :)

Vi har fått feltene nærmest scenen, så bedre plasser er ikke å oppdrive i Telenor Arena. Men, akkurat hvilke seter dere får er det OGAE internasjonalt som enerådig bestemmer. Husk at alle GP-klubbene skal tilgodeses med både veldig gode plasser og litt mindre gode plasser. Uansett, bedre billetter enn dette får dere ikke.
Lenke til kommentar
Keep of Kalessin....de skulle jo vinne :no:

Ikke no Eurovision Song Contest 2011 i Oslo ihvertfall. :glare:

Tror nok KOK møtte seg sjøl litt i døra der. Sånne typer med denslags musikk

blir ganske enkelt .. ja - skal vi si for "ukristelig" eller uartikulert

for de store sakene.

Finland klarte det for noen år siden med noe lignende , men de hadde klart å kamuflere "ondskapen" bedre tror jeg.

Egentlig var sieren fortjent nok. Selv om mine favoritter var Muri og Venke Knutson.

Lenke til kommentar

Keep of Kalessin kunne klatret høyt i den europeiske finalen på grunn av at de skilte seg kraftig ut (var også et av Alexander Rybak sine fortrinn), samt at hele metal-fanskaren som fulgte med, antakeligvis bare ville hatt ett alternativ å stemme på. Norsk metal er, etter hva jeg har hørt, ganske poulært rundt om i Europa. Ikke sikkert så mange metalfans ser på ESC, men tror de kunne satt seg ned for å stemme på KOK om de fikk høre at det var med en metalsang. Og det er sikkert flere som meg, som egentlig ikke ser meg selv som en fan av metal, men som likte dette bidraget.

Årets norsk ESC bidrag tror jeg vil komme et par plasser over midten. Muligens opp mot de ti beste, men det er i såfall kun fordi vi er vertsland... og vertslandet får ofte noen ekstra poeng. Han synger surt på de lave tonene, men godt på de høye. Får han dreis på de lave tonene, så vil han om ikke annet stå frem som en av de som faktisk kan synge.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Tror den vil komme veldig høyt. Ganske sikkert blant de 5 beste.

Sist gang Norge arrangerte, ble de nr 2. ( om jeg ikke roter veldig nå.) Var ikke det "duett" med Jan Werner og Elisabeth Andreasson?

Så glimt av dem på 50-års klippene i pausen, og der sto det 1994. Eller var det et annet bidrag..? :hmm:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Tror den vil komme veldig høyt. Ganske sikkert blant de 5 beste.

Sist gang Norge arrangerte, ble de nr 2. ( om jeg ikke roter veldig nå.) Var ikke det "duett" med Jan Werner og Elisabeth Andreasson?

Så glimt av dem på 50-års klippene i pausen, og der sto det 1994. Eller var det et annet bidrag..? :hmm:

Det var et annet bidrag, men det var med Elisabeth "Bettan" Andreassen.

Jeg begynner å bli MGP nerd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...