Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Fikk ikke sett delfinalen, hvem imponerte mest? "Yes Man" Endret 13. januar 2010 av datating Fjernet quote til slettet innlegg. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nesten bare kjedelige sanger i den første delfinalen. Ingen minneverdige iallfall, utenom Keep of Kalessin, som var energisk, men ikke spesielt bra. Eneste som var i nærheten til å være noe, var Yes Man, men den manglet noe den også. Får for all del håpe at nivået tar seg opp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den var rettet til Groenn. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det var i år King Of Trolls skulle vært med. De hadde kuppet hele skiten. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 eller ikke:P Får bare håper sverige og finland ikke sender noe metal bidrag, da taper vi. In flames og Bodom f.eks. Hadde jo blitt en artig mgp da;P Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg kom over noe i en islandsk semifinale. Hvis Island ikke har råd til å holde ESC 2011, kunne de jo ha sendt dette: Se filmen hos Youtube Spol til 2:17 forresten... edit: "This video is no longer available due to a copyright claim by Ríkisútvarpið ohf." Det var såpass flaut for Island at de ikke ville ha den på youtube en gang Her er et utdrag iallefall: Se filmen hos Youtube Endret 16. januar 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Chris: Faen, du kunne ha advart oss da! Ørene mine holdte på å sprenge! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Haha, måtte jo stemt den videre, folk hadde ledd som bare det og seertallene hadde vært skyhøye :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hahahaha! Er det mulig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Synnøve Svabø blir ikke MGP-kommentator i år! Så deilig! Da får vi heller konsentrert oss om selve konkurransen, og ikke sokker i BH'en, eller å løpe opp trappene for å gå på do! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det verste er at de i det hele tatt tilbød henne jobben igjen. Hun hadde ihvertfall respekt for seg selv og alle andre ved å takke nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Så, hvem ligger ann til å få æren av og representere Norge på hjemmebane? Har ikke fulgt så nøye med på disse delfinalene (eller hva det heter). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så, hvem ligger ann til å få æren av og representere Norge på hjemmebane? Har ikke fulgt så nøye med på disse delfinalene (eller hva det heter). Til nå er Keep of Kalessin sitt bidrag best Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Hadde vært ganske orginalt i ESC det. Tenk om de hadde vunnet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hadde vært ganske orginalt i ESC det. Tenk om de hadde vunnet. Jeg har låta på hjernen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Sjangeren er ikke favoritten min, men hvis det er det flertallet i Norge vil ha, skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå