Torstein Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg merker at jeg, for første gang, gleder meg til MGP.. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Noen som vet når billettene blir lagt ut for salg? Edit: Fant ut av det... We have found out that the tickets for the 2010 Eurovision Song Contest will go on sale on March 16 2010 at 12:00 Central European Time. So, starting March 16 2010, there'll be full-price tickets for the Eurovision event (€22 and up for the semi-finals, €44 and up for the Finale on May 16), but also cheaper tickets for Eurovision 2010 dress rehearsals (from €7). You can get your ticket through the official call center +7 495 363 6060 (English and Russian language), through the official Eurovision 2010 website, or through the ticket company Eventim in your country (made available shortly after March 16 2010). http://goscandinavia.about.com/od/historya...ovision2010.htm Endret 2. januar 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror vi ender opp med A1 i Telenor Arena. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Låtene i Ørland kan nå høres på.. Ikke noen ny Rybak her vil jeg si ved å høre på låtene ihvertfall! Tror at heavy metall kan bli kult live! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så delfinalen nå, og vil si det var En som skilte seg ut: Bjørn Johan Muri - "Yes Man". Så jeg håper den går videre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tenkte det samme, men den kom bare på 3. eller 4. :S Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Som vanlig var det jo drit tragisk musikk i grand prix, godt noe aldri endrer seg. Keep of kalessin var vel det eneste med litt trøkk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Konge at det eneste bra gikk videre. MGP er en forbanna drittkonkurranse og dette er vel det ene bra som har skjedd på mange år. GO Keep of Kalessin Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jepp, bare å håpe at metal tar helt over, artig med pur metal grand prix. Noe ala Battle of the bands i stor skala :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Å snakke om at den "metal"-greia var "bra" sier sitt om dagens musikalske mentale nivå Slikt "metal" av i dag, er og blir Møl (med stor M) - sorry mack Men skulle ikke forundre meg om det der går hele veien til topps. Vera blir visst bare mer og mer full av F** skap Endret 8. januar 2010 av groenn Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så alle som Liker Metal har et lavt mentalt musikalsk nivå? Jaaavelll... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så alle som Liker Metal har et lavt mentalt musikalsk nivå? Jaaavelll... Ja - hvis det ikke er noe jeg ikke har skjønt da Jeg har jo likt heavy og progressiv lyd siden tidlig 70-tall. ..jøss Men det der metall-greia i dag? Bandene er jo helt identitetsløse og lyder omtrent akkurat likt. Er det ikke DØDskjedelig å lytte på sånn musikk..???? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Musikk er subjektiv. Jeg synes resten var møkk, men det gjør ikke dem som liker det til idioter. Det er jo en latterlig holdning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Musikk er subjektiv. Jeg synes resten var møkk, men det gjør ikke dem som liker det til idioter. Det er jo en latterlig holdning. Kristi Nåde være med deg hvertfall Lenke til kommentar
793 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Låta til Keep of Kalessin var grei nok. Likte hele sangen med unntak av refrenget, som igjen er slikt jeg har et inntrykk av at pleier å slå an i MGP. Jeg har tro på at vi kommer godt opp på listene i år også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man snakker om første "metal"-låt i Grand Prix. Vant ikke Finland med ei sånn greie for 3-4 år siden da ?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man snakker om første "metal"-låt i Grand Prix. Vant ikke Finland med ei sånn greie for 3-4 år siden da ?? Det var hard-rock, det er langt ifra metall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sier vel litt om peilingen på Metal når du drar Lordi inn i dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man snakker om første "metal"-låt i Grand Prix. Vant ikke Finland med ei sånn greie for 3-4 år siden da ?? Det var hard-rock, det er langt ifra metall. "langt i fra" my ass .. Begrepet "metal" er egentlig ganske idiotisk etter min mening. Hardrock eller Heavyrock holder lenge. Og det befinner seg i samme landet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Fikk ikke sett delfinalen, hvem imponerte mest? Endret 13. januar 2010 av datating Fjernet kommentar og quote til slettet innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå