Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare ikke så interessert i fotball, som dere kanskje skjønner. Og jeg synes det er alt for mye fotball på TV :) Det med 17-mai feiringen er ikke så viktig for meg akkurat, er ikke så begeistra for 17. mai selv egentlig.

Lenke til kommentar
Er bare ikke så interessert i fotball, som dere kanskje skjønner. Og jeg synes det er alt for mye fotball på TV :) Det med 17-mai feiringen er ikke så viktig for meg akkurat, er ikke så begeistra for 17. mai selv egentlig.

Før i tiden da vi kun hadde NRK og TV2 kunne jeg forstå det argumentet. Men i dag har de fleste minst 20 kanaler å velge mellom, og TV2 og Viasat er flinke til å bruke kanler som Zebra og Visat4 til fotball (samt Tv2 Sport/Viasat Sport-kanalene).

Liker du det ikke - kan du skifte til en annen kanal :)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Ser på satelittbilde over Oslo og fornebu. Det ser veldig romslig og stort ut rundt

der Telenor Arena er, i forhold til det tette lille bysentrum i Oslo.

Men hva er alt det som er rundt der nå? Er det hoteller der ute også?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eeh.. er vi ikke automatisk kvalivisert som host?

Mener forrige gang at NRK bare plukket ut en kandidat selv, men vet ikke sikkert.. :hmm:

Vi er automatisk kvalifisert til den internasjonale finalen ja, men vi må fortsatt holde en nasjonal finale. Dette for å avgjøre hvem som skal synge i Telenor Arena i mai 2010.

Telenor Arena må skifte navn da EBU ikke tillater kommersielle navn.

NRK får heller ikke lov til å omtale arenaen som "Telenor Arena"

http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3153725.ece

European Broadcasting Unions (EBU) krever nemlig at den internasjonale MGP-finalen arrangeres på en sponsorfri arena. NRK vil derfor konsekvent omtale Telenor Arena som Fornebu Arena i forbindelse med MGP.
Endret av Gege
Lenke til kommentar
Eeh.. er vi ikke automatisk kvalivisert som host?

Mener forrige gang at NRK bare plukket ut en kandidat selv, men vet ikke sikkert.. :hmm:

Vi er automatisk kvalifisert til den internasjonale finalen ja, men vi må fortsatt holde en nasjonal finale. Dette for å avgjøre hvem som skal synge i Telenor Arena i mai 2010.

Telenor Arena må skifte navn da EBU ikke tillater kommersielle navn.

NRK får heller ikke lov til å omtale arenaen som "Telenor Arena"

http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3153725.ece

European Broadcasting Unions (EBU) krever nemlig at den internasjonale MGP-finalen arrangeres på en sponsorfri arena. NRK vil derfor konsekvent omtale Telenor Arena som Fornebu Arena i forbindelse med MGP.

Ja det sa de i Dagsrevyen, de kalte det "Fornebu Arena". Ja samme det.

Blir helt sikkert dritbra opplegg uansett .. :wee:

Lenke til kommentar

Telenor Arena har forferdelig akkustikk (artister hevder det, og jeg har selv opplevd det på fotballkamp. Setene er også dårlige og "hallen" lukter gumsokk) - men når vi ikke har en annen gymsal å plassere arrangementet i, er det jo greit.

Jeg har vært i Oslo noen ganger så langt i sommer, og jeg håper virkelig at politiet og andre fjerner de narkomane fra sentrale plasser som Oslo S og Operaen - to steder som garantert blir besøkt under arrangementet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Telenor Arena har forferdelig akkustikk (artister hevder det, og jeg har selv opplevd det på fotballkamp. Setene er også dårlige og "hallen" lukter gumsokk) - men når vi ikke har en annen gymsal å plassere arrangementet i, er det jo greit.

Når NRK går tungt inn i dette, vil de garantert finne ut hvordan de skal hanskes med akuatikken.

NRK teknikere er vel blant de mest profesjonelle som finnes på sånt noe. De vet nok hva de gjør.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...