Latias Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Hey, jeg har bodd mange år i engelsktalende land. Kanskje jeg skal være programleder Og jeg kan være han reporteren fra der deltagerne pleier å sitte. Mange deilige skjønnheter der. Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hey, jeg har bodd mange år i engelsktalende land. Kanskje jeg skal være programleder Og jeg kan være han reporteren fra der deltagerne pleier å sitte. Mange deilige skjønnheter der. Jeg vil også være noe! Hehe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Får jeg lov til å være kommentator? Jeg lover jeg skal være bedre enn Synnøve Svabø... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Får jeg lov til å være kommentator? Jeg lover jeg skal være bedre enn Synnøve Svabø... Spørs. Hva har du i BHen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Får jeg lov til å være kommentator? Jeg lover jeg skal være bedre enn Synnøve Svabø... Spørs. Hva har du i BHen? Adams epler, så klart. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Svabø kjenner seg ikke igjen Fy faen, for en gal kvinne. :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Svabø kjenner seg ikke igjen Fy faen, for en gal kvinne. :!: Mye som hun sa som var morsomt. Men selvsagt noe som gikk over grensen. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Finalen til Oslo-området Da var Esc finalen flyttet til 29.mai. Ikke avgjort hvilken arena det blir enda da! Endret 27. mai 2009 av Panic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hun er ikke akkurat stygg da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Finalen til Oslo-området Da var Esc finalen flyttet til 29.mai. Ikke avgjort hvilken arena det blir enda da! Helt rett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jess, det var herlige nyheter. Blir to flotte lørdager på rad da. EDIT: Nye avstemninger. Endret 27. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 100% av stemmene har gått til Telenor Arena, da blir det vel de Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, diskusjon.no bestemmer jo det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Stemte Spektrum. Er lyden halvparten så dårlig på TA, som artistene som har vært der vil ha det til, er det ikke mye håp med produksjonen. Endret 27. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ser ut som de alle avstemninger aviser har også går i favør Telenor Arena. Jo jeg regner med det bare er dette med lyden som kan forhindre det nå. For bortsett fra tv-tekniske fordeler, er alle andre fordeler på TA sin side. Det blr sagt at Spektrum må "bearbeides ganske mye" om det blir der. Vet ikke akkurat hva som ligger i det da, men. Har fornemmelsen av at dette blir close race. Vil ikke spå noe for sikkert nå nei. Endret 27. mai 2009 av groenn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ser ut som de alle avstemninger aviser har også går i favør Telenor Arena. Jo jeg regner med det bare er dette med lyden som kan forhindre det nå. For bortsett fra tv-tekniske fordeler, er alle andre fordeler på TA sin side. Det blr sagt at Spektrum må "bearbeides ganske mye" om det blir der. Vet ikke akkurat hva som ligger i det da, men. Har fornemmelsen av at dette blir close race. Vil ikke spå noe for sikkert nå nei. Som sagt, har man nok høytalere i lokalet blir det god lyd Og har nok blitt arrangert plasser med verre klang enn Telenor Arena Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Synes det var dumt at de flytta finalen. Drit nå i fotballen for en gangs skyld, fotballkamper kan man faen meg se hver eneste dag på TV, men Eurovisionfinale i Oslo er så sjeldent Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Synes det var dumt at de flytta finalen. Drit nå i fotballen for en gangs skyld, fotballkamper kan man faen meg se hver eneste dag på TV, men Eurovisionfinale i Oslo er så sjeldent For det første kan man absolutt ikke se Champions League finale hver dag. For det andre, så er det i alles interesse at man ikke har det på samme dag, det er nok mange som kan tenke seg å se begge deler. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Synes det var dumt at de flytta finalen. Drit nå i fotballen for en gangs skyld, fotballkamper kan man faen meg se hver eneste dag på TV, men Eurovisionfinale i Oslo er så sjeldent Vi snakker CL-finale - som er langt større enn MGP. Er forøvrig enig med Alinoe. Hadde det vært på samme dag ville begge sider tapt på det - og det hadde nok blitt krig i de fleste hjem her til lands. Endret 27. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva er problemet, timb? At Eurovision-finalen blir en uke senere endrer ikke at det blir i Oslo. Ingen vinner på at Eurovision- og CL-finalen er samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå