Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg mente ikke at en skulle ha det i Nidarosdomen, jeg skrøt av byggverket som en turistatraksjon. Lerkendal kan ikke brukes - om ikke RBK kan spille 5 bortekamper.... Noe som betyr mer for RBK enn at Stabæk spiller på sin gamle stadion (siden RBK klarer å fylle stadion).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lerkendal kunne ikke blitt brukt uansett. Eller har den fått tak over? Et av kravene til EBU er at de skal være innendørs. Utendørs kom ikke på tale.

Ja hvis ikke Spektrum blir for liten blir det selvsagt den. Men er ikke det mer eller mindre slått fast allerede, at den er blir for liten?

Lenke til kommentar
Lerkendal kunne ikke blitt brukt uansett. Eller har den fått tak over? Et av kravene til EBU er at de skal være innendørs. Utendørs kom ikke på tale.

Ja hvis ikke Spektrum blir for liten blir det selvsagt den. Men er ikke det mer eller mindre slått fast allerede, at den er blir for liten?

Det hadde ikke kostet mye å bygge tak over Lerkendal... Det er snakk om vilje - og med dagens sittende regjerning og en statsfinansiert kanal kan en bare drite i det.

Spektrum er heller ikke for lite, da minstekravet var 8000 eller noe. Dessuten har NRK uttalt at de ønsker å ha det der pga. produksjon samt akustikk (som forøvrig er dårlig på Telenor Arena ifølge artistene)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Hva med en ny avstemning nå? Om folk kommer til å se på ESC, eller CL-finalen neste år? :w00t:

Jeg vet iallefall hva som kommer til å stå på min skjerm (selv om laget jeg holder med røk litt uheldig ut) ;)

Tror nok ESC må bytte dato. Uansett hvor "stort" det har blitt de siste årene, kan det ikke måle seg med CL.

Lenke til kommentar

At det stemmes på Operahuset er en vits. Det ble tidlig sagt at det er utelukket som alternativ (alt for liten kapasitet)

Så det vil være en smal sak å bygge tak over Lerkendal? Javel, men NRK ledelsen har sagt klart og konkret at bygging av noe er helt uaktuelt. De skal jo ta en avgjørelse innen få uker.

Der er visst noe som heter Valhall også i Oslo. Den tar 13000, og er dermed nesten dobbel så stor som Spektrum.

Den har vært nevnt, men er ikke med blant de man stemmer på her såvidt jeg kan se.

Virker jo å være en aktuell nok kandidat det eller ?

Lenke til kommentar

Faen er vitsen med Vallhall når man har Telenor Arena som er mye større? Jeg ville uansett ha foretrukket å sitte på egne seter, enn å sitte på den harde greia i Vallhall. Man kan jo ikke kalle det for seter en gang...

Lenke til kommentar
Faen er vitsen med Vallhall når man har Telenor Arena som er mye større? Jeg ville uansett ha foretrukket å sitte på egne seter, enn å sitte på den harde greia i Vallhall. Man kan jo ikke kalle det for seter en gang...

Jajajajajaja ok ok ..har ikke peiling på setene der jeg, har aldri vært der, Det var bare spørsmål :sleep2:

Syns de snakker så mye om akustikk-problemer i Telenor Arena.

Tenkte bare at når Spektrum og sogar Operahuset er på den lista, burde kanskje Valhall ha en like god sjans som dem hvertfall..? Men vet ikke jeg

EDIT: er det ikke du som har laget pollen og da, hvordan vurderer du Operahuset som en bedre kandidat enn Valhall - siden førstnevnte er på lista og ikke den andre? ( bare litt nysgjerrig )

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Ser ut som folke-favoritter til programledere er Sissel Kyrkjebø og Jon Almås.. mer enn 25000 har stempt på VG.

Det er positivt. Tror det trengs rutine fremfor ungdommelighet. Almås er en dyktig programleder og Sissel blir jo penere etterhvert som årene går - samt at hun også har internasjonal rutine.

Lenke til kommentar

Jon Almås..? Tror ikke jeg har hørt navnet før engang. Kyrkjebø kan gjerne være programleder, men fri og bevar oss for å synge. Den stemmen skjærer gjennom marg og bein :yucky: Forresten sang hun når det var i Bergen, det får holde.

Lenke til kommentar
Jon Almås..? Tror ikke jeg har hørt navnet før engang. Kyrkjebø kan gjerne være programleder, men fri og bevar oss for å synge. Den stemmen skjærer gjennom marg og bein :yucky: Forresten sang hun når det var i Bergen, det får holde.

Har du ikke hørt om Jon Almås? :dontgetit:

537377.jpeg

Lenke til kommentar
Tror sissel kan gjøre en bedre jobb, men det er nok ingen tvil om at charlotte er deiligere. Selv syns jeg thomas og harald er en god ide. Men det spørs mye på engelskkunnskapene,

Genial ide! Det samme har jeg tenkt. At det hadde iallefall blitt morsomt med Thomas og Harald som programledere. Dessverre er de ikke helt strøken på engelskuttalen noen av dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...