sollie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Etter is og vaffler hos bestemor, fant jeg ut at jeg skulle ta en titt på en bil som har stått på nabo tomta leeenge. Angrer litt på at jeg ikke flytta unna hjula,men jeg regner ikke med at denne kjerra flytter seg så fort, så dette objektet kan besøkes igjen. Ris/Ros,ideer. Takk for titten Endret 19. mai 2009 av sollie Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Åh, en Jensen Interceptor, synd den bare står der og forfaller. Likte bilde nr 1 og 5 best, furua på venstre side ødelegger litt på det første bildet synes jeg. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Takk for det, kan være enig i det.4 og 5 er vel de jeg synes best om selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 En fin serie om forfall. Jeg tror du kunne droppet et eller to bilder - det ville strammet opp serien. 3 og 4 er f.eks. rimelig like. Og #2 synes jeg ikke tar helt av. Tom Lenke til kommentar
sollie Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Takk for tipsene, skal se om jeg får tid til å 'stramme det opp litt' i kveld. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Fjernet et par bilder og lagt til et nytt. (er det mulig å legge bilder under hverande, så de ikke ligger side ved side og strekker posten så mye?) Endret 19. mai 2009 av sollie Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fjernet et par bilder og lagt til et nytt.(er det mulig å legge bilder under hverande, så de ikke ligger side ved side og strekker posten så mye?) Tast inn et linjeskift mellom bilde-taggene når du redigerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå