Gekonody Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tja, tittelen forklarer det meste - har bestemt meg for ovennevnte telefon, og er i tvil om jeg skal gå for sølv-varienten eller den svarte. Her er noen bilder til sammenligning: Litt av hvert av begge Begge ved siden av hverandre, åpnet Sølv Problemet her er at jeg i utgangspunktet liker den svarte best (matcher annet utstyr, diskrét), men lurer på hvordan den uansett sølv-/aluminiumsfargete keyboardet passer til resten. Tror også riper o.l. synes mindre på den sølvfargede, ettersom det ikke er lakk/farge som faller av, men bare mer av det samme materialet. Hva tror dere, og hvorfor det? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Trenger litt hjelp med dette, er ikke overbevist om noen av dem. Heller mot svart. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei, har begge fargene. Jeg ville gått for den sølv fargede. Ser mindre fett merker, mindre riper og du ser raskere når den må vaskes så du får tatt litt bedre vare på den i sølv... Dessuten ser det bedre ut når Qwerty tastaturet er samme farge som tlf. Lykke til med valget:D Lenke til kommentar
jevel Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har svart selv og til tross for at jeg nok tar over gjennomsnittet godt vare på mine mobiler så ser jeg at bakdekselet har veldig mange riper på kantene. Dette vil vises mye bedre på sort enn på sølv. Samtidig så ser den sorte mye bedre ut enn den sølvblanke. Dermed har man et dilemma; kjøpe sort + invisishield eller kjøpe sølv og klare seg uten invisishield. Det blir smak og behag. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå