DoFF Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Beklager for feilen på den forrige tråden Jeg har for øyeblikket et Asus GF3 V8200 skjermkort med Soyo P4ISR hk. (Compaq MV700 skjerm) jeg har akkuratt lagt inn windows etc om igjen med nyeste driveren til Skjermkortet, samt nyeste biosen, men nå har det oppstått et problem, Før jeg formaterte, hadde jeg 4x AGP bus.. nå står det at jeg har "AGP (PCI MODE)" Jeg har prøvd med litt forskjellige programmer og tweaks men uten å få fixet det. Jeg husker ikke hvordan jeg fikk den til å bli 4X forrige gang.. Hvordan kan jeg få 4X igjen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 sjekk i biosen hva agp statusen står på. Det kan hende at win og de andre programmene oppfatter feil. Men flyter alt som regel bra så er det ikke noe å bekymre seg om.. Lenke til kommentar
DoFF Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 hehe, takk for tipset Morpheus^. Problemet var at det ikke fantes muligheter til å stille i bios, men fant ut feilen, måtte oppdatere Intel Chipset software`n. da ble det til 4X AGP med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå