haagen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da nærmer deg seg norskeksamen for meg, og oss mange andre. Jeg er på utkikk etter en nettside/er med de forskjellige sjanger-trekkene på. En god side med kjennetegnene på artikkel til essay liksom. Alle sjangere som kan dukke opp på norsk eksamen. Noen som har, eller vet om en god side med dette, det blir til stor hjelp på eksamen. Hadde ikke skadet med en nettside med eksempler på hvordan strukturen skal være på teksten, til sjangeren også. Klar ikke finne noe brukbart selv. Jeg går studiespes. vg3 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gravlaksen postet et dokument med sjangerkjennetegnene i tråden om engelskeksamen. Tar meg den frihet å laste det opp, jeg. Sjangerl_re.doc Endret 16. mai 2009 av Pusur1993 1 Lenke til kommentar
haagen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Gravlaksen postet et dokument med sjangerkjennetegnene i tråden om engelskeksamen. Tar meg den frihet å laste det opp, jeg. Sjangerl_re.doc Den der var mitt i blinken, takk for linken. Hønor til Gravlaksen! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg tar meg friheten å bruke dette jeg også. Tusen takk til både Pusur1993 og Gravlaksen! Lenke til kommentar
FridaE Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Et par greier til. En med generelle tips og en om tegneserietolkning, begge utdelt av læreren min. Lykke til alle sammen. :-) Sjekkliste_for_eksamen.doc Tolkning_av_tegneserie.doc Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Takker! Fekk god bruk for dokumentene! Lenke til kommentar
Komprezo Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Tusen takk Gravlaks og Henrik B Endret 22. mai 2012 av Komprezo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå