Gå til innhold

Omtale av The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)

Anbefalte innlegg

Respekt til anmeldar, eg har hatt problem med å beskrive dette spelet til andre. Du presterte med glans! Dette er eit prakteksempel på korleis eit spel bør vere. Eg er så forbløffande lei av krig og elendigheit og liknande i spel. Dette spelet fekk meg til å innsjå kvifor eg byrja å spele tv-spel i det heile. Rein speleglede. No ligg det att heime, medan eg sit på hybelen og førebur meg på eksamen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å kjøpe en gamecube nå pga alle omtalene på nettet av wind waker, men faktisk mest på grunn av din erling (erling ikke sant?). Jeg har vel lest omlag 20 anmeldelser av windwaker og din er utvilsomt den beste, virkelig. Du skrev med en sånn kjærlighet for zelda serien at jeg fikk trangen til å finne nummeret ditt, ringe deg opp bare for å si: "Jeg vet hvordan du har det!" Men fra spøk til alvor.. Kjempeannmeldelse! :)

Lenke til kommentar

Spillet virker bra, men jeg tror ikke det forsvarer kjøp av gamecube ene og alene. Og langt mindre GBA. Problemet med de fleste Zelda spillene er jo at de er så forbasket lette. Det fins jo ikke utfordringer av mer seriøs karakter. Sånn sett eide jo f.eks FF7 (pc versjon), hvor man hadde lagt til Emerald og Ruby. Dem sleit jeg med lenge skal jeg si. Sånne utfordringer gir så utrolig mye mer levetid til slike typer eventyr/rollespill, pga at du finne det ultimate utstyr etc. Klart at det er morro med Zelda, og spillet er sikkert verdt hver ei krone, men jeg kjøper ikke GC av den grunn.

Grafikken kan være vel og bra den, men jeg synes figurene ser "simple" ut. Liksom at de er gjort ut av 3-4 polygoner, og textures er tegna i MS Paint (for å sette det litt på spissen). Men det er klart at man er litt for bortskjemt med grafikken i PC spill til å begynne å sammenlikne med konsoller.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...