Gå til innhold

Omtale av The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 for varighet fordi en ikke spiller det to ganger, eller? Vurderer uansett sterkt å kjøpe meg en GC nå... Husker den tiden jeg sverga på at jeg aldri skulle kjøpe Nintendo igjen, jeg har en N64 stående til pynt ennå... Men den fikk livet tilbake når jeg prøvde OoT og MM... Helt råe spill...

Lenke til kommentar

Er ikke helt enig med varigheten jeg heller burde også vært bedre om ikke full pot, da det har mye lenger standar spille tid enn det du får av de fleste andre spill både i og uten for sjangeren. Det er en million ting du kan gjøre som fungerer som "sidequests", og du kan spille igjennom det en gang til, mer en gjerne, hvor det også er lagt til litt små ting, men ellers er jeg helt enig.

"This is as good as it gets!"

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig med varigheten jeg heller burde også vært bedre om ikke full pot, da det har mye lenger standar spille tid enn det du får av de fleste andre spill både i og uten for sjangeren. Det er en million ting du kan gjøre som fungerer som "sidequests", og du kan spille igjennom det en gang til, mer en gjerne, hvor det også er lagt til litt små ting, men ellers er jeg helt enig.

"This is as good as it gets!"

Karakteren fem betyr "Svært bra". Bedre er det egentlig ikke. Du kan lett runde det på 15 timer, om ikke mindre hvis du er litt dreven. Det kan spilles om igjen, og det scorer spillet litt på. Jeg kan ikke være for generøs på karakterene, dessverre.

Lenke til kommentar

Feiende flott artikkel det her =)

Vel, et slikt arpg burde bli vurdert ut ifra sjangeren og ikke med alle andre spill. Som et arpg er holdbarheten mer enn god nok etter min mening.

Man burde også tenke på at de fleste neppe spiller gjennom et spill av denne typen mer enn en gang. Men her er det gjort det meste som er mulig for å få folk til å gjøre nettop det, og jeg synes ikke at det burde gis annet enn toppkarakter på dette feltet.

20+ timer første gang gjennom, og det dobbelte for du som absolutt må finne ALT. Du vil fortsatt etter første gangen ha lyst til å spille gjennom det igjen sannsynligvis en eller annen gang. Mer kan man ikke forvente av spill av denne sjangeren. Det var min mening :). De som mener noe annet, burde skrive hva de mener skal til og mangler i dette spillet for å oppnå toppkarakter. Jeg forstår ikke hva, online? :p

Lenke til kommentar

"Det blåser en frisk bris fra havet. Når du legger deg den kvelden og til slutt sovner, vil du drømme om den lille gutten og det eventyret dere har opplevd sammen. Og for et øyeblikk, men bare et øyeblikk, sitter du der i King of Red Lions med vinden i ryggen. Der sitter du, i måneskinnet med stø kurs for nærmest øygruppe. Og langt der ute i det fjerne, som et eventyr i seg selv, vil du igjen skimte den vakre Outset Island. Hvorfor må alle drømmer ta slutt?"

poetisk! jeg må få skaffet meg en gamecube :woot:

Lenke til kommentar
Feiende flott artikkel det her =)  

Vel, et slikt arpg burde bli vurdert ut ifra sjangeren og ikke med alle andre spill. Som et arpg er holdbarheten mer enn god nok etter min mening.

Akkurat! "Mer enn god nok", som du selv sier. Jeg går lengre og sier den er svært bra, men er varigheten egentlig -perfekt-? Det er viktig å stille seg før en deler ut en sekser. Jeg ga Wind Waker seks i alt, også totalen, bortsett fra varighet. Det sier litt om spillet synes jeg.

Det er viktig å få med seg at 5 er en svært god karakter. Wind Waker varer ikke 200+ timer som mange rollespill gjør, men det betyr ikke at jeg målte det etter disse. Poenget er at Wind Waker kunne vært en smule lengre, noe alle de internasjonale sidene også sier seg stort sett enig i.

Personlig er jeg veldig fornøyd med varigheten. Du føler at du har utrettet noe, og det blir aldri frustrerende. Heller er litt kortere og spennende spill, enn et langtrukkent og frustrerende et.

Lenke til kommentar
Dette er en av de beste omtalene jeg har lest. Skal faktisk kjøpe meg GC pågrunn av denne omtalenspillet  :D  

Se om jeg finner min kjære Nintendo 64 først, spille litt Z:OoT   :woot:

Eller du kan kjøpe Wind Waker med engang og heller spille OOT på GameCube-en 8)

Lenke til kommentar

Jeg er Zelda fan.

Zelda spillene til N64 var helt utrolig :o

Jeg har ikke GameCube og jeg har da selfølgelig ikke Zelda Wind Walker.

Men jeg ser at grafikken ser litt mer ut som en tegneserie, noen som har reagert på det?

Men min mening er at grafikken ikke er alt. Zelda er 'groOovy' uansett 8)

Lenke til kommentar
Jeg er Zelda fan.

Zelda spillene til N64 var helt utrolig  :o  

Jeg har ikke GameCube og jeg har da selfølgelig ikke Zelda Wind Walker.

Men jeg ser at grafikken ser litt mer ut som en tegneserie, noen som har reagert på det?

Men min mening er at grafikken ikke er alt. Zelda er 'groOovy' uansett  8)

Les omtalen, om du ikke allerede har gjort det. Ja, den er tegneserie-aktig, men det er hele poenget. Det er svært vakkert!

Lenke til kommentar
Dette er en av de beste omtalene jeg har lest. Skal faktisk kjøpe meg GC pågrunn av denne omtalenspillet  :D  

:OoT   :woot:

samma her

løper til butikken etter skolen får å kjøpe GC så jeg får prøvd zelda :D

Lenke til kommentar

Kan vel i grunnen si det slik at Wind waker hadde ikke vært det samme uten denne celshadinga..Den passer utrolig godt inn i spillet. Som Miyamoto sa lenge... De brukte den typen grafikk som passa gameplayet.

Noen som til nå har hatt en grunn til å klage på Miyamoto? :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...