Bjarki Reinisson Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 jeg ville holdt meg unna Citroën. er ikke verdt 5 flate øre. møkka biler. Jaha? Hva er det som er så mye bedre med en kjedelig golf? Kvaliteten. Citroen er vel ikke akkurat verdenskjent for det.. Ikke golf heller dog.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nå har vel ikke Golf og VW i første omgang vært kjent for kvalitet heller, men tidene forandrer seg. Se for øvrig linken min ovenfor. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 citroen er jo egentlig attraktive biler, men de har jo skyhøye feilprosenter i forhold til f.eks Vw så jeg tror nok ikke det blir aktuelt Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg har en vw golf 2 som er førstegangsregistrert i 1986(altså en 86 mod) det eneste som er byttet på den siden den var ny er, eksosanlegg, et hjullager og dynamo. og dempere og dekk selvfølgelig. ellers har det ikke vært et feilpekk i bilen. så kan ikke akkurat si at jeg synes vw har så mye feil. så hvor folk tar feil på vw fra skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå er vel navnet den eneste fellesnevneren mellom Golf 2 fra 1986 og en 20 år nyere Golf 5. Å bruke den sammenligningen er jo like saklig som at jeg skal trekke frem kvaliteten på den gamle Transporter Syncroen faren min hadde på begynnelsen av 90-tallet i en diskusjon om hvorvidt brukt Touareg er et godt kjøp i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå