Gå til innhold

PixelJunk Eden (Finner ikke)

cs_

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned PixelJunk Eden til PS3 for litt siden, fra PS3 Store. Hvor kan jeg finne spillene etter jeg har lastet de ned? jeg har kjøpt flower og ratchet & clank før, og de ligger inne på "games" sammen med de andre. Av en eller annen grunn er ikke PixelJunk eden under "games". Må jeg aktivere det eller noe? Jeg har lastet ned spillet.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da skal det jo dukke opp en "install" boble under games du må trykke på for å installere spillet.

Det har jeg også gjort, opp til 3-4 ganger. Hver gang etter installasjon så forsvinner spillet.

Lenke til kommentar
Er spillene dine sortert i mapper? da forsvinner jo spillet inn i ps3 mappen. Har spillet kanskje ikke vært borte, men befinner seg bare langt nede på spill listen din? Da finner du det lengre ned på listen.

Jeg er litt usikker hva du mener med mapper, men jeg har ikke mer enn 2 spill som er nedlastet + den på disc-en. Har sjekket hele den korte listen.

Burde jeg reinstallere/formatere? I så fall, mister jeg save games?

Lenke til kommentar
Burde jeg reinstallere/formatere? I så fall, mister jeg save games?

SaveGames er det enkelt å ta backup av til en usb-disk/minnepinne.

Men om du faktisk må reinstallere er jeg usikker på, du kan jo stå på "games" og trykke "firkant" et par ganger å se om den dukker opp når du forandrer sortering, men du har sikkert prøvd dette allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...