Bone Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Heisann! Problemet har kommer de siste to månedene, eller noe.. var ikke slik før og jeg har ikke gjort noe som skulle tilsi en sånn forandring.. Men, jeg klarer IKKE å "surfe på nett" når uTorrent er i gang.. Det vil si, kanskje en side klarer å lastes etter et kvarter, eller noe.. det er snakk om alle sider, inkludert "lette" sider som diskusjon.no, f.eks.. alle! uTorrent går som vanlig, ikke noe problemer med hastigheten der - i hvert fall ikke merkbar. Slår jeg av uTorrent, så er alt normalt igjen.. uTorrent: 1.8.2 b14458. Max download 1000 kB/s (max på linjen er vel 1,3 MB/s, ca..) Max upload: 10-60 kB/s (max på linjen er 80..) Global maximum number of connections: 200 Maximum number of connected peers per torrent: 50 Number of upload slots per torrent: 4 Maximum number of active torrents: 5 Så, slikt sett mener jeg at jeg ligger GODT under det som er "normalt". Og dette er heller aldri noe jeg har forandret på.. MEN! Så hender det av og til at når torrentene har gått en stund, at jeg kan surfe som normalt igjen.. Da snakker vi om mange minutter.. men hver gang jeg eventuelt starter en ny torrent, så går det utover nett-lesingen min igjen.. Noen som har noen tanker om hva dette kan være for noe?! EDIT: Det har sikkert noe å si.. men, dette gjelder kun på den ene maskinen.. den som jeg laster ned på.. Jeg kan surfe helt normalt på en bærbar, f.eks.. Takker så meget for svar og hjelp! Endret 16. mai 2009 av Bone Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) du bruker ikke tilfeldigvis eset nod32 eller? Slow browsing + NOD32 fix utorrent "NOD32 Setup Antivirus and antispyware Web Access Protection HTTP Web Browsers EXCLUDE µTorrent.exe" Endret 16. mai 2009 av sindreengen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 eh.. jo!? (Nå har kontoen min utgått da, men..) Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 følg den oppskriften så skal alt være tilbake til normalen. hadde og det problemet for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Takker så meget! Dette skal jeg prøve!! Gir tilbakemelding om/når / hvis ikke det fungerer.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Tror jammen det fungerte jeg!! Takker så meget!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå