SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hei, alle sammen. Jeg har som mange andre en iPhone 2G. Jeg regner med at den er utenfor bindingstiden til AT&T for lenge siden. Da jeg innså dette poppet en tanke opp i hodet mitt: Er det mulig å få låst denne opp offisielt fra AT&T? Jeg regner med det går, men vet dessverre ikke hvordan jeg kan komme i kontakt med de eller hvordan jeg skal gå fram. Mailbasert kommunikasjon er foretrukket. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Takker for all hjelp Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Med midre du har vært kunde hos AT&T de siste to årene med binding til et iPhone-abonnement, så er det ingen sjanse for at de vil hjelpe med dette. Ergo, du får den ikke lovlig oppkast, AT&T har null ansvar å hjelpe dem som ikke er kunde hos dem. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Mulig, vet ikke hvordan det blir med akkurat iphone. Telefonen har vært bundet hele tiden, forskjellen er at den ikke har vært brukt på AT&T sitt eget nettverk. Blir som en vanlig 1krones mobil med binding hvor ingen månedskostnader har vært inkludert i avtalen. Endret 17. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis ikke du har et AT&T-abonnement så vil du ikke få noe hjelp fra AT&T. Må nok holde deg til QuickPwn som oss andre 2G-eiere Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Jaja, der gikk den ideen i luften. Hadde vært sykt moro å slippe å dille med de filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå