Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lips-mikrofonene var bedre enn de gamle som SingStar hadde før med ledning. Men de nye trådløse til SingStar er ca. like gode som Lips-mikrofonene. Ikke dårligere i alle fall Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mulig. Men Lips mic'ene er uansett mye kulere/finere/flashy. Singstar sine ser jo helt grønnjævlige ut.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg syns at er finere enn men alle har forskjellig smak. Jeg liker ikke de blinkende lysene på Lips-mikrofonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Legger til at lips-mikrofonene har bevegelses-sensorer. Man aktiverer "superpower" eller hva det heter ved å utføre forskjellige bevegelser som kommer frem på skjermen (funker faktisk også). Man kan også slå med mikrofonen i løse luften for å holde takten, dette lager en lyd som er ganske passende til sangene. Pluss at de blinkende lysene skifter farge og blinker i takt med musikken, noe som faktisk er ganske stilig. Når det er sagt er det altfor få sanger tilgjengelig til LIPS foreløpig. Men etter at jeg har sett hva som er tilgjengelig til singstar så ser det litt melkete ut ;] LIPS skulle gjerne blitt melket litt mere, trenger sårt flere sanger. En annen ting er at man kan legge inn egne sanger i LIPS, plugge i en mp3-spiller eller en USB-stick og få synge til sangene sine. Foreløpig kommer ikke teksten frem, men det er snakk om at kanskje dette skal bli mulig i en fremtidig oppdatering, at lyrics kan skaffes direkte fra nettet. Så jeg håper at LIPS blir litt bedre på de tingene singstar kan, og samtidig beholder de kule tingene singstar ikke har. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det kommer oppdateringer til X360 og Men når du skal velge så er disse tingene det viktigste: Hvilke spill konsollen har Hva vennene dine har Spill som bare er til Xbox 360. Spill som bare er til til PS3. Du bør tenkte på hva vennene dine har, for da kan du låne spill av dem og spille med dem online. Jeg har begge konsollene, men er mest fornøyd med PS3. Uansett hva du velger får du en god spillkonsoll Hørte et rykte om at ps4 skulle komme i 2012, stemmer dette? Det var jo rykter om at PS3 skulle komme i 2004 også, så du kan jo håpe. Jeg tror ikke PS4 kommer før 2014/15. No kommer jo ikkje spill som alan wake, mass effect osv opp pga dei er til pc og Endret 7. juni 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Ja, da har tråden vært død en stund, jeg vil bare si at jeg har kjøpt xbox360 og kontrollen var mye bedre en ps3 kontrollen Angrer ikke på kjøpet, xbox 360 elite. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hyggelig å høre! Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå