Gå til innhold

[Løst]ps3 eller xbox360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat et stort et på de nye Ffs. ikke snakk om det uten fakta er du snill.

Nå legger jeg denne tråden utenfor mine innlegg. Er det noe som skrives her som er rettet mot meg så send en PM.

Men, han fikk ny garantert fordi den var innenfor reklamasjon og garanti....

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
RRoD er ennå et problem, desverre. :(

En kompis kjøpte 360 etter jul og fikk RRoD etter en uke..

Det alene beviser ingenting. Det vil alltid være en feilprosent, spørsmålet er hvor stor denne er. Feilprosenten er så vidt jeg vet betydelig lavere på falcon revisjonen og kanskje enda lavere på jasper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
RRoD er ennå et problem, desverre. :(

En kompis kjøpte 360 etter jul og fikk RRoD etter en uke..

Er han fornøyd med konsollen bortesett fra RROD?

For å si det slik, jeg trur ikke det går an å gjøre slik at det er 0% sjanse for RROD. Altså en PS3 kan også gå i stykker, av og til kan det skje avvik i produksjonen og enkelte deler kan være dårlige eller slikt. Sånn er det jo med alt som finnes her i verden.

Det er veldig få som får RRoD nå i forhold til før, og hvis man først får det,

så er microsoft veldig veldig kjappe med å fikse den for deg. Dette har jeg gjort selv, ikke grunnet RRoD, men noe annet. Makan til service. Fikk kompensasjon og alt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke argumentet om ny konsoll. Spillene som allerede er gitt ut, blir jo uansett ikke dårligere om det kommer en ny konsoll. Om det i teorien ikke skulle bli gitt ut et eneste xbox spill til, så er det allikevel gitt ut så mange spill at man kan forsvare et kjøp av maskinen..

Jeg er vel bare en medium-gamer, men lurer allikevel på hvor mange timer jeg har brukt på kjeksboksen min.. Det er ikke få :grin:

Lenke til kommentar

Det er lenge til det kommer noen nye konsoller. Og som husgutt sier, spillene blir ikke dårligere selv om det kommer nye spill. Jeg spiller fortsatt Nintendo 64 av og til, og syns fortsatt at det er morsomt.

Så kjøp en 360 ;)

Edit: Skrivefeil

Endret av Kris.
Lenke til kommentar

Scene it er veldig bra og Lips også. Singstar er vel en smule bedre, selv om mikrofonene til xbox er klart overlegne..

Angående xboxkontrollen. Spør 100 gamere som har begge konsollene, og 90 av de vil foretrekke xboxkontrollen.. (min påstand)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...