Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 føler at jeg ikke får spilt så mye på ps3 fordi den ikke er min og står på et annet rom og der er han som eier den hele tiden med døren igjen. Så elite versjonen er svart? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 På de nye modellene som nå er i salg er støyen blitt mer akseptabel Jeg har en Xbox 360 Elite Jasper med Nidec vifter, men kan ikke si at støyen som kommer fra den er akseptabel. Selv med lyden på ganske høyt (med Logitech Z-5500) hører jeg den ganske godt. Selvfølgelig blir det mye bedre når spillene er innstallert, men de bråker MYE. Playstationen min er helt støyfri, og den har vært det helt siden Mars 07. Så elite versjonen er svart? Den er både i svart og rød. Jeg har en rød. Denne er rød pga. at den er en special edition med Resident Evil 5. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Ok, men da er problemet løst. Da er det vel egentlig tull å kjøpe xbox360 når det står en ps3 nede i huset. Hvor mye koster xboxen? Ikke arcade versjonen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) I følge prisguide.no koster den i skrivende stund 2495, men for min del var det en investering som var verdt det. https://prisguiden.no/product.php?product_id=69222 Legg til en sånn til Xbox 360 kontrollen http://dealextreme.com/details.dx/sku.18691 og har du PS3 tar du en sånn her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23501 begge finnes også i hvit. Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Legg til at en harddisk til Xbox 360 som er 120GB koster urimelig mye. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er ikke alle som trenger 120gb. I premium følger det med 60gb Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kjøp nå konsoll etter spillene -smash-, dette tullet med støy fra konsollen er bare ren svada, har selv en X360 og når lyden går på spillet så hører jeg såvidt at konsollen går. Helt stille er den ikke men det er mye overdrevet at X360 støyer så forferdelig mye, de nyere modellene støyer og mindre enn de eldre. Så legg bort alt det og se heller på spillene om det er noe du liker der i gården, det er vel spilling du skal gjøre på konsollen, ikke sitte å høre på konsollen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det er jeg fullt enig i, Bear. Støyproblemene er overdrevet i forhold til originalkonsollen (Dvs. den første generasjon Xbox 360) Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Xbox har "The Lost And Damned". *Friste, friste* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det er ikke alle som trenger 120gb. I premium følger det med 60gb Vel, etter hvert som spillbiblioteket mit ble bredere fant jeg ut at den ikke var så dum allikevel. Derfor har jeg 120GB og anbefaler Elite fremfor Premium. @Benny GTAIV med The lost and the damned er en fin pakke, ja Fable er forøvrig et eksklusivt Xbox-Spill jeg anbefaler sterkt Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Nå har xboxen vært ute en stund, husker ikke når den kom ut i europa, men når er det dere kjøpte deres xbox/ps3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det er jeg helt enig i. Spillene er det viktigste, men at du såvidt hører maskinen er ikke helt sant. Hvis du innstallerer spillene høres den nesten ikke, men det kan fortsatt være plagsomt. Jeg har en 360 fra 05 og en fra 09, og det er helt klart forskjell i lyden de lager. Så det har blitt mye bedre, men den bråker fortsatt. Vel, etter hvert som spillbiblioteket mit ble bredere fant jeg ut at den ikke var så dum allikevel. Derfor har jeg 120GB og anbefaler Elite fremfor Premium. Jeg har også fyllt opp min 120gb, og anbefaler også Elite. Men er ikke sikkert at hun vil bruke så mye på en spillkonsoll Nå har xboxen vært ute en stund, husker ikke når den kom ut i europa, men når er det dere kjøpte deres xbox/ps3? Xbox 360 - Desember 05 Xbox 360 2 - Mars 09 PS3 - Mars 07 Endret 16. mai 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kjøpte min Ps3 for akkurat 1 år siden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Fikk min rundt Desember 2006, den jeg har nå kjøpte jeg ved juletider i år og fikk en PS3 til jul. Snakk om fin bundel når man kjøpte 360 først Komplett. no fikk æren av å supplere rommet mitt med en Xbox 360 elite @Chris, riktig det du sier der at det kan være i overkant dyrt, men verdien i pakken oppveies så grundig i steden for å betale sure oppsparte penger på et unødvendig dyrt supplement til en 120GB harddisk senere. Det var grunnen for at jeg kjøpte en Elite og ikke Arcade. Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Spillene har nesten tatt igjen Wii- og Gamecube samlingen min, så det sier vel litt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hører den når spillet setter i gang, men så kommer da loademenyen bort og blir erstatet av selve spillet og spesielt om du kjører spillet over et annlegg så hører du nesten ingen ting av konsollen. Satt her om dagen og koste meg med Bioshock og lyden fra konsollen la jeg ikke merke til under spilløkten. Kjøpte min X360 i 2007 forøvrig Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Har en gamecube i skapet( den har ikke kommet ut av skapet enda ) desverre så kjøpte jeg den litt sent, kjøpte den 3/4 etter at den hadde kommet ut og fikk ikke kjøpt så mange spill. Tror dere at det kommer til å bli det samme som skjer hvis jeg kjøper en xbox? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, det tror jeg ikke. Microsoft og Sony har i denne konsollkrigen lagt opp til å utnytte hver siste lille rest av konsollen sin for å lage et ekstremt godt tilbud denne gangen. dessuten selger Sony ihvertfall konsollen sin med tap. Grunnet dette er det lite sannsynlig at Sony vil bruke mer ressurser for å utvikle en ny konsoll med kraftigere hardware da det vil koste de mer enn det smaker. Microsoft har slik jeg ser det en plattform de kan leve på veldig lenge. Av grunner ovenfor velger jeg å si at begge konsollene vil vare lenge. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er det bare du som vet. Men hvis du har en Ps3 og vil kjøpe Xbox, så vil jeg anbefale å kjøpe en veldig billig en, siden de har mange av de samme spillene og du kommer sikkert til å prioritere den ene over den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå