Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi har en ps3 hjemme den er brodern sin, lurer på om det er stor forskjell mellom ps3 og xbox360? Burde jeg kjøpe xbox ? Har en ps2 på rommet, nå kommer det ikke så mange spill ut lenger, så føler at jeg sløser penger når jeg kjøper spill til ps2 Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 PS3, GOD DAMN IT! Oh yeah! Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Velg konsoll etter spill først og behov sekundært (da under ekstrafunksjoner). I mine øyne er konsoll først og fremst en spillmaskin og burde velges deretter, men har man sekundære behov som en multimediaspiller bør man ta dette i andre rekken heller. Sjekk ut spillutvalget til X360 og PS3, både spill som er kommet og spill som kommer i fremtiden. Hvilken enhet ser du for deg har de spillene som appelerer mest til deg? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Begge er veldig bra. Helt like bortsett fra at Ps3 har fri internett mens Xbox har ikke. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 No er ikkje eg nokon gamer, men eg vil seie at Xbox egentleg er ein konsoll med lite potensial utfrå kva ein har idag. Grafikken har nådd klimaks, bettre blir det ikkje. PS3 har mykje meir å gi, og held nok stand mykje lengre enn kva Xbox 360 gjer. Eg har 360 sjølve, og den er ikkje spesielt revolusjonerande. Bråkar som eit helvete, og kostar ei formue å helde på nett (tatt i betraktning at PS3 er gratis på nett). Eg vett ikkje kva dette seier deg, men Xbox er faen meg Microsoft i velkjent stil. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Samma hva du gjør, ikke velg PC. Mer nerdete kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Eg hadde PS3 i ett år før eg kjøpte meg Xbox 360. Etter eg kjøpte Xbox har eg så og si ikke brukt PS3 til spilling i det hele tatt. Det endte med at eg solgte den for en uke siden. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kan anbefale PS3 utifra at jeg personlig er veldig fornøyd med den, her i huset brukes den som : Full multimediamaskin. *Streaming HD TV fra pc til ps3. *Av og til som sekundær surfemaskin. Spiller for tiden en del flerspiller på nettet og slikt sett er jeg veldig fornøyd, lurt å prioritere ps3'en i ruteren om du har muligheten. Lenke til kommentar
I-am-gud Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Begge er veldig bra. Helt like bortsett fra at Ps3 har fri internett mens Xbox har ikke. Xbox koster da også mye mindre Xbox er litt mer for hele familien mens PS3 er for bare gamere og de som bare digger online. Oh, 500 kr for et år er ikke mye Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg vil mene det er Xbox som er for hardcore gamere? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Når Microsoft legg med hørselsvern begynner det å bli verdt prisen. Ikkje før. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Vi har en ps3 hjemme, så det er vel ingen vits å kjøpe xbox360? Det er vel sån at ps3 har updates? så du kan oppdatere den, vil det gjøre grafikken bedre også? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er oppdateringer, ja! Men de gjør ikke at grafikken blir bedre, men jeg har lest at Ps3`en ikke utnytter kraften sin til det ytterste, så den har mye mer å gå på. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Det er oppdateringer, ja! Men de gjør ikke at grafikken blir bedre, men jeg har lest at Ps3`en ikke utnytter kraften sin til det ytterste, så den har mye mer å gå på. Hvordan kan man utnytte grafikken? Nye spill? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, når man lærer å bruke maskinen og den nye teknologien, tror jeg. Endret 16. mai 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, når man lærer å bruke maskinen til det fulle. Ok, så siden vi har en ps3 i huset så er det bare sløsing å kjøpe xbox360? Føler at jeg ikke kan spille på ps3 når jeg vil og det irriterer litt. Litt teit å kjøpe xbox fordi den har vært ute i så mange år. Hørte et rykte om at ps4 skulle komme i 2012, stemmer dette? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg ville ikke kjøpt en Xbox hvis jeg hadde en Ps3. Begge er like gode og grafikken er god på begge. Det er jo spill som bare finnes på kun en av dem, så det kan jo ha noe å si for deg og. Jeg har også lest at det kommer noe nytt i 2012... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det kommer oppdateringer til X360 og Men når du skal velge så er disse tingene det viktigste: Hvilke spill konsollen har Hva vennene dine har Spill som bare er til Xbox 360. Spill som bare er til til PS3. Du bør tenkte på hva vennene dine har, for da kan du låne spill av dem og spille med dem online. Jeg har begge konsollene, men er mest fornøyd med PS3. Uansett hva du velger får du en god spillkonsoll Hørte et rykte om at ps4 skulle komme i 2012, stemmer dette? Det var jo rykter om at PS3 skulle komme i 2004 også, så du kan jo håpe. Jeg tror ikke PS4 kommer før 2014/15. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er konsollekslusiviteten til X360 som jeg synes gjør det verd å kjøpe X360. Har man PS3 fra før av er X360 et godt sublemang slik sett selv om spillene er mye lik i FPS sjangere. F.eks er Alan Wake og Mass Effect 1 (og 2 når det kommer) vel verd en X360... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Men i alle dager kjære trådstarter. Er det virkelig sånn at du ikke føler at du kan spille på PS3? Hva er det for noe tull??? Forøvrig har jeg begge konsollene og har dermed god erfaring med de. Skal du ha en spillkonsoll så vil jeg mer enn gjerne anbefale en Xbox 360. På de nye modellene som nå er i salg er støyen blitt mer akseptabel og maskinen ser dessuten lekker ut. Her er mitt nåværende oppsett: Vil ikke si at Xboxen bråker mye når man har en Elite og installerer spillene rett på disk, vil faktisk si at den er ganske stille i min ører. Mange er dessverre lite tolerante ovenfor litt støy og kan derfor oppleve xbox 360 som unødvendig støyende. Kjøp gjerne Elite da den har godt med harddiskplass for installering av spill. Uten er jeg sikker på at du vil oppleve Xbox 360 som unødvendig støyende. Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå