Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei! Vet det kanskje er litt flaut og spørre, men hva er rennebilløp? Takker for svar! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det samme som olabil løp og kassebil løp. Bare å google Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Et billøp for barn, hvor barna sitter i hjemmelagede og uforsvarlige kassebilder som dyttes utfor en bakke. Slik. Jeg vant en tinnpokal i et rennebilløp som barn, da meg og en kompis kom på tredjeplass i vår hjemmesnekrede røde tandembil. Endret 16. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Det samme som olabil løp og kassebil løp. Bare å google Jaha, da vet jeg det takk for svar! Ja, kunne vel lett litt på google, men... velvel. Et billøp for barn, hvor barna sitter i hjemmelagede og uforsvarlige kassebilder som dyttes utfor en bakke. Slik. Jeg vant en tinnpokal i et rennebilløp som barn, men og en kompis kom på tredjeplass i vår hjemmesnekrede røde tandembil. Hehe, stilig Tror kanskje jeg skulle åpnet øynene for det da jeg var barn, er vel litt morsommere med motor nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå