marius84 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 holder det med "bare" 2mb minne på T610'en? Står nemlig mellom å kjøpe den eller en N3650 og det store plusset til N3650 er det store minnet. Men hvis folk mener det holder med 2mb så kjøper jeg seff T610 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva skal du bruke den til? Proffbruk? Briefebruk? Moderat bruk? For mitt vedkommende holder det med 2MB minne, men for andres bruk er ikke det nok. Lenke til kommentar
marius84 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Hva skal du bruke den til? Proffbruk? Briefebruk? Moderat bruk?For mitt vedkommende holder det med 2MB minne, men for andres bruk er ikke det nok. Moderat bruk. liksom kunne ta et bilde her og der uten å måtte lure på om jeg har nok plass eller ikke hele tiden. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvis du er flink å slette det du ikke bruker lengre så skulle det holde en stund. Dessuten kan du jo bare slenge alle bildene over på en PC uansett da... Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg syns 2 mb holder. Selvsagt hadde det ikke vært dumt om man kunne sette i mer, men det er så veldig mange andre ting som taler for t610! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Siden T610 ikke har MP3 er nok 2MB nok... :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Mp3-spiller er jo tilbehør da, men men... Går det an å bruke det minnet i Mp3-spilleren til bilder/ringetoner og sånt også? Noen som vet? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Den MP3 spilleren som fås som tilbehør er jo en ganske dy løsning. Men den er jo mye bedre enn innebygde Mp3-spillere pluss at den har innebygget bluetooth-headsett. Molna: Her har Siemens noe å lære av SE! Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Lære hva da? Siemens hadde jo MP3-spiller på mobil lenge før SonyE, både intern og ekstern Definitivt bedre med innebygget MP3-spiller enn ekstern Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Lære hva da?Siemens hadde jo MP3-spiller på mobil lenge før SonyE, både intern og ekstern Definitivt bedre med innebygget MP3-spiller enn ekstern Med intern MP3 har du rett, men Ericsson hadde en ekstern MP3 spiller ute på markedet før Siemens! Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå må folk lære seg å skille mellom SonyE og Ericsson :-? Siemens hadde både interne og eksterne MP3-spillere før SonyE 8) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Lære hva da?Siemens hadde jo MP3-spiller på mobil lenge før SonyE, både intern og ekstern Definitivt bedre med innebygget MP3-spiller enn ekstern Bluetooth i MP3-spilleren. Syntes det var en ganske smart ide! Så slipper man å måtte ha masse ledninger mellom øret og mobilen. :wink: KOmmer sikkert snart kjenner jeg Siemens rett! Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 En liten nyhet. Nå ligger ikke SonyE T610 under "kommer snart" på SonyE sin norske side! Nå har den "kommet"! Sjekk sjøl: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 En liten nyhet. Nå ligger ikke SonyE T610 under "kommer snart" på SonyE sin norske side! Nå har den "kommet"! Sjekk sjøl: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Noen "mobil-eksperter" her som kan bekrefte hva det betyr? Kommer den mobilen snart? Har forhåndsbestilt mobilen hos mpx. I helgen stod det at ubekreftet leveringsdato var 30.mai, på mandag var det flyttet til 12.mai og i dag (tirsdag) er den flyttet til 22.mai... edit: Kvalen, hvorfor har du registrert deg på nytt? Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Deb ble fjernet (fordi den var 6 pixler for bred).. Skjønner ikke hvorfor de ikke heller legger inn sperre på det, slik at den automatisk blir scalet ned til 50x50. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 går ut ifra at den mp3 spilleren passer til de fleste mobilene til SonyE. Hvor mye koster den og hvor selger de den? Skal kjøpe SE T310 snart. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har ihvertfall bestemt meg for en SE T610 Nå blir det ikke noe mer Nokia på meg! Word out! edit: skriveleifer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå