jollis Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hei Finner ikke ut hvordan jeg skal få Google som standard søkerleverandør i søkerfeltet i Explorer 8,0 Som det er nå er det Live search som er standard leverandør. I 7,0 og Firefox har det aldri vært noe problem å få google "der oppe" Noen som har noen erfaring med dette. Må si at Explorer 8,0 er ett stort skritt fremover i forhold til 7,0 bruker den mer og mer. (Den og Firefox) Endret 16. mai 2009 av Jollis Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei Finner ikke ut hvordan jeg skal få Google som standard søkerleverandør i søkerfeltet i Explorer 8,0 Som det er nå er det Live search som er standard leverandør. I 7,0 og Firefox har det aldri vært noe problem å få google "der oppe" Noen som har noen erfaring med dette. Må si at Explorer 8,0 er ett stort skritt fremover i forhold til 7,0 bruker den mer og mer. (Den og Firefox) www.google.no søk på google toolbar Lenke til kommentar
jollis Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 www.google.no søk på google toolbar Har søkt på Google. Nå var det dette forumet her jeg satt min lit til. Om alle søker på Google så kan vi jo legge ned dette forumet Virker som google ikke er tilgjenglig som søkerleverandør. Lenke til kommentar
jollis Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Skaff deg firefox Som jeg skrev i det første inlegget så bruker jeg også Firefox Det var og er vel kanskje min favoritt nettleser. Men 8,0 er blitt rimelig mye bedre og kjappere. Nå er jeg ikke helt sikker lenger. Men foreløpig så får en ikke noen Google leverandør. Regner med det kommer om ikke alt for lenge. Endret 17. mai 2009 av Jollis Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
jollis Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Om en laster ned Google Toolbar Så kommer google Oppe i Høyre hjørne som jeg vil ha det. Er jo bare og Disable Verktøylinja. Så har en google som leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå