Gå til innhold

Tenkt og kjøpe Softgun/softgevær, hvilket burde jeg velge?

simentp

Anbefalte innlegg

Jeg har da tenkt og kjøpe meg en/et sofgun/softgæver og lurer på+ hva jeg burde velge.

Jeg skal bruke det til og ha litt ''krig'' i skogen bakom her og burde ikke være alt for kraftig.

De jeg har tenkt på er:

Dette

Dette

Eller dette

Som dere ser er jeg mest keen på gevær til en rundt 500kr, prisklassen jeg tenke på er rundt 500-1000kr.

Og en ting til.

Er Dette samme kuler som Disse?

Og burde jeg kjøper flere klip/magasin siden det blir endel springing og minst mulig lading?

Er åpen om forslag på både gevær og pistol

Takker for alle svar :)

Endret av simentp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har da tenkt og kjøpe meg en/et luftpistol/luftgæver og lurer på+ hva jeg burde velge.

Info: Luftgevær dreper!

Jeg skal bruke det til og ha litt ''krig'' i skogen bakom her og burde ikke være alt for kraftig.

Hmmm...med venna ikke sant? Da ville jeg heller valgt noe som kunne svidd rævv'a av kompissa mine :thumbup:

Som dere ser er jeg mest keen på gevær til en rundt 500kr, prisklassen jeg tenke på er rundt 500-1000kr.

Jeg vil heller anbelfale deg en slik en. Greit, den er manuell, men herregud så mye du får for pengene! Vannvittig kraftig og så skyter den jævli hardt! Den eier lett de AEG'ene du la frem.

Er Dette samme kuler som Disse?

Ja :)

Og burde jeg kjøper flere klip/magasin siden det blir endel springing og minst mulig lading?

Det trenger du ikke med den jeg foreslo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...