simentp Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg har da tenkt og kjøpe meg en/et sofgun/softgæver og lurer på+ hva jeg burde velge. Jeg skal bruke det til og ha litt ''krig'' i skogen bakom her og burde ikke være alt for kraftig. De jeg har tenkt på er: Dette Dette Eller dette Som dere ser er jeg mest keen på gevær til en rundt 500kr, prisklassen jeg tenke på er rundt 500-1000kr. Og en ting til. Er Dette samme kuler som Disse? Og burde jeg kjøper flere klip/magasin siden det blir endel springing og minst mulig lading? Er åpen om forslag på både gevær og pistol Takker for alle svar Endret 16. mai 2009 av simentp Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har da tenkt og kjøpe meg en/et luftpistol/luftgæver og lurer på+ hva jeg burde velge. Info: Luftgevær dreper! Jeg skal bruke det til og ha litt ''krig'' i skogen bakom her og burde ikke være alt for kraftig. Hmmm...med venna ikke sant? Da ville jeg heller valgt noe som kunne svidd rævv'a av kompissa mine Som dere ser er jeg mest keen på gevær til en rundt 500kr, prisklassen jeg tenke på er rundt 500-1000kr. Jeg vil heller anbelfale deg en slik en. Greit, den er manuell, men herregud så mye du får for pengene! Vannvittig kraftig og så skyter den jævli hardt! Den eier lett de AEG'ene du la frem. Er Dette samme kuler som Disse? Ja Og burde jeg kjøper flere klip/magasin siden det blir endel springing og minst mulig lading? Det trenger du ikke med den jeg foreslo Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Hmm så på den hagla men tror je ggår for Denne, grei pris men lurer på om hvor fort kulene går? er det noe mellom 150 m/s elns? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, antakelig ikke noe mer enn rundt 30-50 m/s Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Er Den du viste samme som denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå