Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe mellom oss?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Dette blir en lang post tror jeg, men har du peiling på forhold, følelser og slikt så go on :)

Det startet med at en kompis av meg ( en såkalt PUA ) bynte å drive med ei jente som jeg ble litt interessert i. Kompisen min er ikke noe serlig snill med damer i mine øyne og jeg bestemte meg for at jeg ville ha henne. Etter han ble lei henne (som gikk ganske fort) så spurte jeg han om han hadde hatt noe imot om jeg prøvde meg på henne om jeg fikk sjansen og etter mye om og men så fikk jeg lov.

Etter en måned eller noe slikt så møtte jeg jenta på fest vi prata litt og etter å ha fått henne på dansegulvet tok det ikke lang tid før vi havna hjemme hos meg.

Nå har vi hengt sammen i et par måneder og jeg har bynt å bli ganske så glad i dama. Overnatter hos henne flere ganger i uka eller omvendt.

Men hun ønsker ikke noe forhold. Hun er glad i meg sier hun, men synes ikke at hun har nok følelser til å starte et forhold.

Jeg klarer ikke å skjønne hva det er vi driver med egentlig, vi er som et par, gjør som et par og de fleste går ut ifra at vi er et par.

Hun vet ikke helt selv hva vi er heller og sa i dag at om venner spør om jeg er typen hennes så sier hun at vi ikke er sammen, ikke bare er knullevenner.

Hva skal jeg gjøre ? Det er tydlig at det er noe der, men hvis det ikke er nok til et forhold så føler jeg liksom som om jeg bare er knullekompisen til hun finner seg noe bedre. Og jeg vet at om hun skulle finne noen annen så hadde jeg blitt ganske så knust.

Skal jeg kutte henne ut ? Noe jeg ikke ønsker siden hun er verdens grummeste jente, men om jeg fortsetter slik så kommer jeg mest sannsynlig bare til å få mere følelser og desto større fall.

Eller skal jeg fortsette i håp om at hun får nok følelser til at hun blir klar for et forhold?

Selv er jeg en asosial nerd og hun en sosial jente som er ute på byen titt og ofte.

Er veldig dårlig på dette med jenter siden jeg knapt har snakket med jenter de siste årene. Stort sett hengt med andre nerdevenner og er veldig usikker og redd for dette med følelser.

What to do ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med henne, fortell henne hva du føler og hvor du vil med dette.

Hvis du får svar ut av henne, og hun ikke føler at dere er på samme plan, da kan du heller begynne å tenke på å dumpe henne før du får for mye følelser for henne.

Inntil da, kos deg med henne, nyt livet.

Lenke til kommentar

Jeg syns det høres ut som om hun bare kødder med følelsene dine. Hun "vil gjerne", men kan bare ikke falle for deg er bullshit! Dette kommer aldri til å gå bra, hun er ikke interessert i noe forhold med deg så jeg skjønner ikke hvorfor hun bruker deg på denne måten.

Verden er ond! Det har jeg nettopp fått vite, spessielt innenfor dette området.

Men ta det med ro :thumbup: Alle verdens vaginaer har ikke lukket seg ;)

Lenke til kommentar
Men ta det med ro :thumbup: Alle verdens vaginaer har ikke lukket seg ;)

haha x]

til TS: mulig hun bare ikke vil gå inn i et forhold (uanhengig av hvem det er med) fordi hun ikke vil binde seg.. men det er igjen et resultat av at hun ikke har nok følelser for deg. siden hun hadde vært intr. i et forhold om hun hadde vært forelsket i deg. virker som hun bare ser på deg som en midlertidig løsning, og den plasseringen er det vanskelig å komme seg ut av. du kan enten prøve å få henne intr i deg (men ha i tankene at hun trolig ikke ser for seg en framtid som kjæreste med deg) eller du kan bare nyte situasjonen som ff til du også finner deg noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...