Gjest :( :( Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Heisann! Jeg vil bare si dette fordi jeg vil ha noen å dele dette med og hære andres synspunkter. Livet mitt består av mange utfordringer, lyst/ikke lyst muligheter, trening, skole osv. Jeg er kanskje ikke noe mer utfordret en annen ungdom rundt 17-18års alderen, men jeg er så lei av å gjøre det samme og stadig gjøre nye inntrykk på folk. Eksamen, treninger, fester? - Blir av og til for mye, men jeg prøver som vanlig å stille opp på de forskjellige tingene, er bare så dritt lei av sport og skole. Men jeg gjør selv ingenting med det, fordi det hører til i min hverdag, det høres kanskje ut som at jeg gjør det vanskelig for meg selv, men faen. Noen dager har jeg lyst til å drive med sport/annet og ha en sunn og "Fornuftig" hverdag, men andre dager vil jeg bare være en som er ute og drikker og "chiller". Familie og slikt går fint, heldigvis. Jeg vet bare ikke hva jeg skulle gjort visst det begynte å krølle seg til. - Tåpelig innlegg fra meg, kanskje noen kjenner seg igjen. Måtte bare få det ut, mvh gutt som er lei av det meste.. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har det veldig likt som deg. Er 17 år no. Føler at eg er jævlig lei ting som fotball og skole, og vil helst bare feste. Meen, har bestemt meg for å ta skole og trening i ukedagene, og heller skeie skikkelig ut i helgene. Ihvertfall etter at exen fucket opp forholdet vårt. Har begynt å gi bra faen i alt egentlig. Lenke til kommentar
Gjest :( :( Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Merker og selv at visst noe går bra, er det selvfølgelig noe annet faenskap som skal ødelegge resten. Eksamen tar på, men det går. Fest tar på, men venner (på den "gode" siden) klager over at jeg henger med diverse/drikker. Skole skjønner jeg ikke hvorfor jeg går på akkurat nå, fri hele tiden jo? Gush, no er jeg ganske lei. Jaja, lenge leve sommerferie og ny skole til høsten, blir saker det! Er 16forresten, siste året på grunnskole Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 du ender i graven uansett, enten det er pga sykdom, alderdom eller en ulykke av noe slag... nyt tida du har, og ikke sløs den bort på bekymringer og mas. om du skulle fått alt du ønska deg, så er sjansene store for at du fremdeles ikke hadde vært helt "der" allikevel; etterhvert ville du funnet noe annet å bekymre deg for, noe mer å ønske deg.. det ligger i genene våre. sannsynligvis kommer du aldri "dit"... så, om du greier det, rett fokuset på nuet samtidig som du jobber for å sikre en ålreit framtid. nyt de gode stundene du får, og lagre dem godt i minnet... det er mitt råd. kanskje ikke så spesifikt i forhold til din situasjon, men men... Lenke til kommentar
Gjest :( :( Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skjønner godt hva du sier, men som jeg sa er det alltid noe positiv og så noe negativt som trekker det ned, kanskje jeg skal begynne å gi faen eller kanskje jeg burde stramme ting opp litt og være med påpasselig? Holdt forresten på med en jente, sa hva jeg følte og fikk avslag. Kos. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 finn ut hva som stresser deg, og se om du kan droppe det. mange av oss tar på oss unødvendig mye ansvar og har mange dustete forpliktelser som stresser oss uten at vi alltid er klar over det. hvis trening er stress, dropp det.. skolen er det ikke like greit med, men det finnes jo alternativer dersom du føler at alt går til helvete uansett hva du gjør. føler du for å ditche venner og være litt asosial en gang i blant, så gjør det. det er lov å være litt nørd. ------- har det forresten noen gang funket å si hva man føler til en jente? får sjelden det inntrykket. less talk, more action Lenke til kommentar
Gjest :( :( Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Svart på hvitt virker det kanskje enkelt, men ang. treningen er jeg ganske lei (Vurderer å slutte til VG1?). Jenter er jo noe som kommer og går, men har kommet en nå. Gammel bekjent som plutselig blusset litt opp. Redd for å gjøre feil. Fuck life Neida, skal prøve å ordne opp i ting, men mest av alt gleder jeg meg bare til sommer og sol. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "Jenter kommer og går, men epics er soulbound" Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Lykke til med ukene dere skal fullføre VGS med 4 eksamener, samtidig som alt annet i livet går til helvete, samtidig som dere skal tjene deres egne penger for å overleve. Du tror livet er vanskelig når du er 17? Det blir rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "Jenter kommer og går, men epics er soulbound" hahahahaha, så max nørd! måtte le av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå