Läkerol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er ganske sikker på att jeg leste ett sted att når du tar A1 lappen, eller lett mc lappen, så må du ta sånn mørk kjøringskurs. Og det sto att du måtte vente til du var 16 med dette. Er det riktig? og hvis det er det, må du ta det etter oppkjøring? Og er det noe mer enn oppkjøring du kun kan ta etter du har fylt 16? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal ikke være noe mer mørkekjøring enn det som var med i trafikalt grunnkurs . Hvertfall ikke som jeg har hørt om Lenke til kommentar
akle Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var ikke det når jeg kjørt opp for et år siden i alle fall. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Trenger ikke noe mer mørkekjøring enn det som er på trafikalt. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 du kan også øvelseskjøre med mellomtung når du er 16. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Må man ta mørkekjøring før man får lappen? Kan man ikke ta mørkekjøringen etter A1 lappen? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 du kan ta den etter at du har tatt oppkjøring og fått utstedt førerkort jo, men da må du ta mørkekjøring førstkommende vinter, ellers "mister" du lappen, dvs. at den går ut og at du ikke får kjørt lovlig på mc sesongen etter. Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 du kan ta den etter at du har tatt oppkjøring og fått utstedt førerkort jo, men da må du ta mørkekjøring førstkommende vinter, ellers "mister" du lappen, dvs. at den går ut og at du ikke får kjørt lovlig på mc sesongen etter. Er jo bare å ta mørkerkjøring og dra å be om nytt førerkort det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå