Glader Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Dude? Hvilket program bruker du ? og er det vanskelig og mestre ? Har veldig lyst til å lage en logo for meg selv også : |HDE|Glader Men finner ingen mellom simple program :S Endret 18. mai 2009 av Tangaz Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Brukte photoshop til de der. Det tar litt tid å bli kjennt med, men når du kan basic-funksjonene er det ganske lett å bli bedre Er også mange tutorials ute på nettet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Bare "Av Ajaco"? Neida, tuller bare Anbefaler å begynne med Artig er dem og Endret 18. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Wiki, jeg kan slette de gamle vedleggene mine, og lette creds inn i de nye jeg laster opp? På den måten er de tvunget til å gå rundt med navnene våres, om de skal bruke logoene? : D Endret 18. mai 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Her er nettsida til bandet mitt: http://breiband.moo.no .... Den er på nynorsk (de andre i bandet ville ha det nynorsk), men det er vel leselig.... Jeg lagde sida..(så stolt) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Valget falt på den første logoen? Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, men jo... Vi brukte bare den første på nettsida... Vi SKAL bruke ajaco sine bilder senere, til t-skjorter, eventuelt nettsida og lignende... Takker til begge to for helt Awsome bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå