Fred7555 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hei. Skulle sjekke noe på Datamaskin, så gikk inn der. Men så at "Flyttbar Disk I:" hadde blir omgjort til "HD-DVD Stasjon I:" Den var alltid "Flyttbar Disk I:" før, da alltid USB-sticken ble I:, men den blir J: nå Kan det ha noe med Deamon Tools jeg installerte igår? Har kommet opp en sårr rar åpne-knapp-varsel hver gang jeg åper og lukker DVD-skuffen (D:) også. Spørsmålet er om den har kommet pga. Deamon Tools, eller om noe galt har skjedd her? Sånn ser Datamaskin ut: Den meldingen: Takker for hjelpen Endret 16. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det kan være det du sier. Hvis du skal ha fast bokstaver på usb enheter, så det er alltid noe man kan fikse og trikse. Hvis derimot du ikke har problemer slik det er, kan du bare ignorere det. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Har ikke noe problemer med det, bare stuffet over det USB'en funker fint på J: den Hvis jeg holder inne Åpne-knappen, kan jeg velge mellom D: og I: Veger jeg D:, så kommer den vanlige skuffen ut, hvis jeg velger I:, skjer ingenting Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå