evn Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg lurte på å handle meg kreatin. Hvilket vil være best for øking av muskelmasse? Tenkte på denne: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=4161 Eller denne: http://cgi.ebay.com/CREATINE-MONOHYDRATE-P...:1|293:1|294:50 Kanskje Krea-Bolic er et bedre elternativ? Hvilket burde jeg kjøpe? Er 16 år, 67kg og 181cm høy. Har trent siden november ca, og begynner å få bra markerte muskler, og størrelse Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen av de vil gi deg mere muskler, de vil bare få kroppen til å trekke til seg mere vann så du yter bedre. Også får det deg til å pisse konstant.. Kjøp den billigste hvis du absolutt må kjøpe noen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ikke kjøp noen av dem. Kjøp denne ; Ellers, kjøp fra Norge og kjøp kreatin monohydrat, ikke krea-bolic/kre-alkalyn. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kre-alkalyn er kreatin monohydrat blandet med basisk aske. Det er kreatin monohydrat, bare halve mengden. Lenke til kommentar
evn Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Men hvorfor ikke krea-bolic da? Eller Maximize monohydrat? Er ikke det bra? Burde jeg kjøpe proteinpulver i tillegg? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Krea-bolic er bare en blanding av flere forskjellige kreatiner. Kjøp vanlig kreatin monohydrat som de andre sier. Når kreatinlagrene dine er fulle, er de fulle. Du får ikke dyttet inn mer kreatin da, uansett hvor fancy kreatinproduktet er. Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Drikk mer øl, plenty med overskuddskalorier. Lenke til kommentar
evn Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hva med denne pakken fra PF? Vil jeg få bra framgang med disse 2 produktene? Eller vil disse andre to produktene fra NordicNutrtion være et bedre alternativ? Er som sagt 16 år og trener Stronglifts 5x5, 4ganger i uka. Mål: Bli svær: ) Endret 17. mai 2009 av evn Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) 2,5kg proteinpulver - kr. 399,- http://www.x-life.no/shop/product_info.php?products_id=196 Mutant Mass 6,8kg - kr. 699,- : http://www.x-life.no/shop/product_info.php...products_id=169 Creapure 300 gram - kr. 229,- Gratis frakt. Totalt: kr. 1327,- Det synes jeg er en fin handel. Men uansett hva du velger av de tre pakkene her, så får du mye for pengene Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Eller så kan han bruke bare pengene på mat.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er du tilskuddsrasist phax? :!: Selvsagt er det best å få i seg alt fra mat, men det kan bli stress (mtp kreatinet) å pjåte i seg tyttebær hver morgen og før/etter trening. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Næh, syns bare det får litt for mye fokus.. Lenke til kommentar
evn Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Går for Mutant Mass 6.8kg og 1000g Creapure Kreatin monohydrat! Satser på bra fremgang og øking av muskelmasse! : ) Lenke til kommentar
evn Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Vil jeg legge på meg mye fett med Mutant Mass gaineren? Tenker bare på at badesesongen er rett rundt hjørnet (eller var faktisk on the beach idag i finværet) og da vil jeg jo ikke se chubby ut : ) Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du kommer til å se ut likedan til slutt uansett, hvorfor bekymre deg, du kan jo likesågodt ete potetgull og drikke øl, så har du det i det minste morro mens du legger på deg vekta. Lenke til kommentar
evn Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 hæ? så du mener gaineren har null virkning på muskelmasse? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Man kjøper ikke én ting for å legge på seg muskler og en annen for fett... Du må ligge i overskudd, og om du trener, vil overskuddet bli til muskler. Når det som kan bli lagret som muskler er lagret, vil resten bli lagret som fett. Så gaineren gir deg både muskler og fett om overskuddet ditt er stort nok. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hæ?så du mener gaineren har null virkning på muskelmasse? Gainer i seg selv gir ingen effekt på muskelmassen nei. Det er i all hovedsak kalorier du dytter i deg for å enkelt kunne ligge i kalorioverskudd ved hard trening. Lenke til kommentar
evn Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Da går jeg nok kun for kreatinet denne gangen. Kanskje et rent proteinpulver i tillegg så jeg ikke legger på meg fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå