Gjest Guest_Magnus_* Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Okey, jeg og dama sitter ovenfor et lite delemma her. Problemstillingen våres lyder som følger: Hun var syk, så nå er jeg syk. Hun er nå frisk og jeg syk, med de samme bakteriene. Kan hun nå bli smittet av de samme gamle baktereiene, som hun selv hadde? Jeg mener at hun kan bli syk, mens ho mener at det ikke er mulig da hun nå har opprettet et forsvarsmekanisme mot disse bakteriene. Hva er riktig og hva er feil? Kan jeg smitte henne nå med samme sykdom som stammer fra henne? Eller er ikke dette mulig? Spør gjerne om dette ble litt uklart. Magnus Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hun har nok dannet antistoffer, ja. Med mindre det er noe som muterer veldig raskt. Endret 16. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
Gjest Guest_magnus_* Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette er snakk om en lettere influensa (forskjølelse)... Magnus Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hmm nå må du presisere litt, er det forkjølelse eller influensa? Influensa er det snakk om virus som er noe helt annet. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hun vill ikke bli smittet av deg om du har den sykdommen som hun smittet deg med. om du derimot har en annen sykdom så er saken en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå