Chris_lox Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei! Har akkurat bygget meg ny pc som består av følgende deler: Asus pt6 v2 deluxe Intel Core i7 920 6 gig ocz ram Mist 1000w Ati Radeon Hd4890 Er storfornøyd, eneste er et irriterende problem. Når jeg starter Call of duty World At War blir skjermen svart og ingenting skjer. Tastaturet slutter å reagere (caps lock kan ikke slåes på). Har prøvd å la den stå litt, men skjermen forblir svart og ingenting skjer. Har nyeste drivere til skjermkort. Har også samme problem med Half Life 2, mens HL2 Deathmatch, left 4 dead, flight sim x fungerer helt fint. Noen som har noen tips til hvordan jeg får løst problemet? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hatt samme problem med spillet, mener det gikk å trykke escape knappen et par ganger, om maskinen ikke har hengt seg helt da, mener det var noe feil med filmene som spilles av før menyen til spillet kommer opp, skal visstnok være noen filer som du kan gi nytt navn, eller slette også, for å løse dette, men husker ikke helt hvilke. Kan sikkert prøve å finne det ut.. *edit* Hadde visst lagra ei tekst fil her, hvor jeg hadde skrevet ned at man må slette video mappa fra spillet, men det burde jo også funke å bare flytte den ut av spill mappa, for å se om det hjelper.. Når dette er gjort så skal det bare være å trykke en tast hver gang det egentlig skulle blitt vist en film. Er jo verdt å prøve Endret 16. mai 2009 av J@9 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Virker ikke som tastaturet reagerer på noe som helst, fordi ctrl+alt+delete, windows+d, alt+esc fungerer ikke... Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har redigert posten over, du kan prøve tipset der Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Takk, prøver det straks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå