Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starter COD WaW og skjermen blir svart, ingenting skjer!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat bygget meg ny pc som består av følgende deler:

Asus pt6 v2 deluxe

Intel Core i7 920

6 gig ocz ram

Mist 1000w

Ati Radeon Hd4890

Er storfornøyd, eneste er et irriterende problem. Når jeg starter Call of duty World At War blir skjermen svart og ingenting skjer. Tastaturet slutter å reagere (caps lock kan ikke slåes på). Har prøvd å la den stå litt, men skjermen forblir svart og ingenting skjer. Har nyeste drivere til skjermkort.

Har også samme problem med Half Life 2, mens HL2 Deathmatch, left 4 dead, flight sim x fungerer helt fint.

Noen som har noen tips til hvordan jeg får løst problemet?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt samme problem med spillet, mener det gikk å trykke escape knappen et par ganger, om maskinen ikke har hengt seg helt da, mener det var noe feil med filmene som spilles av før menyen til spillet kommer opp, skal visstnok være noen filer som du kan gi nytt navn, eller slette også, for å løse dette, men husker ikke helt hvilke.

Kan sikkert prøve å finne det ut..

*edit*

Hadde visst lagra ei tekst fil her, hvor jeg hadde skrevet ned at man må slette video mappa fra spillet, men det burde jo også funke å bare flytte den ut av spill mappa, for å se om det hjelper..

Når dette er gjort så skal det bare være å trykke en tast hver gang det egentlig skulle blitt vist en film.

Er jo verdt å prøve :)

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...