AndersK_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har STORE problemer med og takle denne firmwaren.. Noen som har peiling på åssen man resetter den? Jeg kan ikke sende filer over msn, ikke SNAKKE med noen over msn (dvs sende meldinger) osv. Enkelte spill kræsjer også og hele modemet blir "restartet" i 2 sekunder, men alikevel mister jeg ALL internettforbindelsen og må kople til mIRC og MSN + diverse andre programmer på nytt Noen som asså da vet åssen man reseter ruteren/degraderer firmwaren? (Asså funksjonen er tatt bort sånn som den var før i v5.3.5 versionen.. Angrer meg for at jeg oppgraderte ) Takk på forhånd! Mvh. Anders! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Står guide på www.netopia.com .. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Fant ingen guider.. Kan du fortelle meg litt nermere hvor det står hen? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Fant den, brukte denne guiden: http://www.netopia.com/en-us/support/techn...re/NQG_021.html Men av en eller annen merkelig årsak, ville ikke ruteren motta firmwaren! Merkelig.. Noen som har gjort det og kan det som evt. kan si meg åssen man gjør det? Mvh Anders! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dårlig til og lete ? . .. . . .bip . .. bip . .. bip found http://www.netopia.com/en-us/support/techn...re/NIR_048.html Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Fant den, brukte denne guiden:http://www.netopia.com/en-us/support/techn...re/NQG_021.html Men av en eller annen merkelig årsak, ville ikke ruteren motta firmwaren! Merkelig.. Noen som har gjort det og kan det som evt. kan si meg åssen man gjør det? Mvh Anders! 5.3.8 filen finnes ikke jeg har 5.3.7 .. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Dette bilde kommer opp: Så dette: Og disse feilmeldingene: (noen ganger den ene, andre ganger den andre) Ja.. Med andre ord, jeg kan ikke sende firmwaren.. Det går ikke. Virker som NGT har sperret for dette i den nyeste firmwaren fra endring.nextgentel.no.. Noen andre forslag? Jeg bruker Xmodem som 'sendealternativ'. Mvh. Anders! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja vist du har vert på endring ngt.no er alt håp forbi .. Hvis ikke bruk tftpd i routeren .. . Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Asså, hvor befinner denne funksjonen seg? Finner den ikke noe sted! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Du har vert på endring.ngt.no da mister du adminbrukeren i routeren derfor kan du ikke endre på dette . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå