Thomisa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, jeg brente en DVD+R som jeg nå vil formatere, men så kommer feilmeldingen opp om at disken er skrivebeskyttet, hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Går nok ikke å formatere en DVD R, da måtte isåfall hatt en DVD RW. Kast den, og brenn en ny. Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, jeg brente en DVD+R som jeg nå vil formatere, men så kommer feilmeldingen opp om at disken er skrivebeskyttet, hvordan fjerner jeg det? hvis du har tatt "finalize" under brenning kan du ikke skrive mer på denne disken. Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Det står et lite firkantet merke på den da hvor det står RW Lenke til kommentar
andreash Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det står et lite firkantet merke på den da hvor det står RW Ja, men har du valgt finalize så går det ikke an å skrive mer til den. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå