superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er det noen som gidder og se gjennom artikkelen min? Jeg øver meg til tentamen. Vil ha ris og ros(tror det blir mest ris) dette er mit første forsøk, syntes ikke det gikk allt for bra men vet ikke hva jeg kan gjøre for å endre den! Derfor trenger jeg dere Mitt_f_rste_tentamenfors_k.txt hvis dere lurer så går jeg i 8klasse! Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 *Rette opp enkle skrivefeil allerførst som stor bokstav i begynnelsen av en setning. *Ikke gjenta så mye i en artikkel. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 ok men var innholdet bra? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) *Rette opp enkle skrivefeil allerførst som stor bokstav i begynnelsen av en setning.*Ikke gjenta så mye i en artikkel. men slutten var ment som en oppsumering var oppbygningen bra? Endret 16. mai 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 noen flere som har innspill? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg vet ikke hvor liten du er men vanligvis skal ytringer begrunnes. Mange mener at Internett, spill og tv er et virkemiddel for vold blant ungdom. wtf??, bruker de spill som våpen eller? Og hvem er mange, og hvor har du ifra at ungdommer er mer voldeligere enn før? avsnitt nr2, dårlig helse? Hva innebærer det? Blir mye motsigelser, jobb har dem ikke tid til, men jobb kan holde dem unna bråk? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg syntes mye av språket var litt kronglete, og mange skrivefeil gav ett dårlig helhetsintrykk. Du har også skrevet "dårlige jobber" inni der et sted. hva er en dårlig jobb? er det virkelig sånn at noen ikke kan forsørge familien sin i norge, selv med minstelønn? "Ofte hører vi på nyhetene om kraftig vold blant ungdommer i oslo og andre steder i norge. Men hva er det som gjør at ungdommene er mere voldelig enn de var før?" er det ikke bedre flyt om du skriver slik: "På nyhetene er det ofte om vold blant ungdomsmiljøer i norge, da spesielt i Oslo-området. Hva er det som gjør at ungdom har blitt mer voldelige enn før?" nå er ikke jeg noen norskguru, men syntes mye av teksten skurrer litt når jeg leser det... Endret 16. mai 2009 av Colb Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 jeg går i 8klasse jeg vet at jeg ofte har litt dårig språk og masse skrivefeil. takk for svarene Jeg syntes mye av språket var litt kronglete, og mange skrivefeil gav ett dårlig helhetsintrykk. Du har også skrevet "dårlige jobber" inni der et sted. hva er en dårlig jobb? er det virkelig sånn at noen ikke kan forsørge familien sin i norge, selv med minstelønn? jeg prøvde og si at ikke alle hadde råd til å bruke pengene til dyre merkegensere OSV Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Men er det noe som er bra :S som jeg må beholde? eller noe dere vet som jeg kan legge til? Endret 16. mai 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Når har jeg prøvd å endre på noen av de tingene dere sa: Mitt_f_rste_tentamenfors_k_endret_.txt hva syntes dere nå? fortsatt noe å endre på? Jeg VET at jeg fortsatt har skrivefeil(er ikke flinkt med det) og sikkert glemt stor bokstav noen steder. men håper på mere kritikk. For de som lurer går jeg i 8klasse! Edit: glemte noe Endret 16. mai 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 dette er viktig for meg kan ikke noen lese gjennom den? og gi kritikk? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 jeg hadde tok utgangspunkt i at det var 3.gym, så 10. klasse, men siden det er 8. klasse er det ikke alt for halvgærent. Når du får igjen stilen fra læreren vil jeg råde deg til å ta deg tid til å gå gjennom feilene. kjedelig arbeid, men er sånn man forbedrer seg mest og best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå