Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan noen se på denne artikkelen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor liten du er men vanligvis skal ytringer begrunnes.

Mange mener at Internett, spill og tv er et virkemiddel

for vold blant ungdom.

wtf??, bruker de spill som våpen eller? Og hvem er mange, og hvor har du ifra at ungdommer er mer voldeligere enn før?

avsnitt nr2, dårlig helse? Hva innebærer det?

Blir mye motsigelser, jobb har dem ikke tid til, men jobb kan holde dem unna bråk?

Lenke til kommentar

Jeg syntes mye av språket var litt kronglete, og mange skrivefeil gav ett dårlig helhetsintrykk. Du har også skrevet "dårlige jobber" inni der et sted. hva er en dårlig jobb? er det virkelig sånn at noen ikke kan forsørge familien sin i norge, selv med minstelønn?

"Ofte hører vi på nyhetene om kraftig vold blant ungdommer i oslo

og andre steder i norge. Men hva er det som gjør at ungdommene er

mere voldelig enn de var før?"

er det ikke bedre flyt om du skriver slik:

"På nyhetene er det ofte om vold blant ungdomsmiljøer i norge, da spesielt i Oslo-området. Hva er det som gjør at ungdom har blitt mer voldelige enn før?"

nå er ikke jeg noen norskguru, men syntes mye av teksten skurrer litt når jeg leser det...

Endret av Colb
Lenke til kommentar

jeg går i 8klasse

jeg vet at jeg ofte har litt dårig språk og masse skrivefeil.

takk for svarene

Jeg syntes mye av språket var litt kronglete, og mange skrivefeil gav ett dårlig helhetsintrykk. Du har også skrevet "dårlige jobber" inni der et sted. hva er en dårlig jobb? er det virkelig sånn at noen ikke kan forsørge familien sin i norge, selv med minstelønn?

jeg prøvde og si at ikke alle hadde råd til å bruke pengene til dyre merkegensere OSV

Lenke til kommentar

Når har jeg prøvd å endre på noen av de tingene dere sa:

Mitt_f_rste_tentamenfors_k_endret_.txt

hva syntes dere nå?

fortsatt noe å endre på? Jeg VET at jeg fortsatt har skrivefeil(er ikke flinkt med det) og sikkert glemt stor bokstav noen steder.

men håper på mere kritikk.

For de som lurer går jeg i 8klasse!

Edit: glemte noe

Endret av superkaisa
Lenke til kommentar

jeg hadde tok utgangspunkt i at det var 3.gym, så 10. klasse, men siden det er 8. klasse er det ikke alt for halvgærent.

Når du får igjen stilen fra læreren vil jeg råde deg til å ta deg tid til å gå gjennom feilene. kjedelig arbeid, men er sånn man forbedrer seg mest og best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...