Autofil Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Er det noen som har prøvd ut pc-programmet: "PC Navigator 8" og som kan formidle noen erfaringer med dette? Edit: Da har jeg tatt sjansen, og bestillt. Og det gledlige er at det nå er versjon 9 som jeg vil motta. Denne utgaven skal ha kartoppdateringer fra februar i år. Programmet skal, i følge et amerikansk nettsted, være perfekt for touch skjermer. Og det har jeg tilfeldigvis også bestillt til min nye "carputer", så dette er bare helt topp, om det funker bra... Endret 20. mai 2009 av Autofil Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er det noen som har prøvd ut pc-programmet: "PC Navigator 8" og som kan formidle noen erfaringer med dette? Edit: Da har jeg tatt sjansen, og bestillt. Og det gledlige er at det nå er versjon 9 som jeg vil motta. Denne utgaven skal ha kartoppdateringer fra februar i år. Programmet skal, i følge et amerikansk nettsted, være perfekt for touch skjermer. Og det har jeg tilfeldigvis også bestillt til min nye "carputer", så dette er bare helt topp, om det funker bra... Hva slags bil er det du har pc'en i? Jeg holder på å skal installere en PC i min BMW 520 E39 2003 modell. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Det er i en varebil. Skal installere programmet i en carputer (Voom PC) med touchskjerm naar jeg kommer hjem fra Tyrkia til helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå