Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 endelig fikk jeg gta sa på xbox hvordan tar jeg koder? f.eks denne R, Black, L, Black, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. hva er black og R Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratts. Men det første du gjør er å begynne med koder? Det er jo ikke noe gøy før du faktisk må det, eller er ferdig med spillet . Men gratulerer. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 jeg vil ha massive bunny hop .. men det funker liksom ikke men wanted level increase funker.. hvofor funker ikke f.eks rhino tank?? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 koder er fyfy. klar ut spillet ordentlig først, så kan du spille med koder har selv klart å få alle tagge merkene i førstebyen så jeg har et mål med å klare ut hele spillet 100% denne sommeren uten en eneste kode Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 hehe bruker egentlig bare firehjuling ,. moster truck , og kjøretøy og jetpack og parachute ;D anbefaler VELDIG å se denne hvis du ikke vet hva som er white, black L og R button Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå