konduktans Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Veit! Og det har hjulpet veldig på både energinivå og selvtillit! Vekttap anbefales alle overvektige som leser dette! Drit i Cola, og du får et bedre sosialliv, du får bedre selvtillit, og livet blir generelt bedre! Det her begynner å bli veldig personlig, men jeg må nesten fortelle at om jeg ikke hadde gått ned i vekt, ville ikke jeg hatt selvtillit nok til å prøve meg på en kvinnelig kollega, og da hadde ikke jeg og hu vært sammen nå! Så kort sagt; om du går ned i vekt så ligger det en sånn ved siden av deg i senga når du våkner om morgenen: Endret 22. mai 2009 av conflict Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hun der er jo så photoshoppa at det er jævlig, men finfin likevel. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Tenkte å poste bilde av nye dama, men vil ikke skryte Neida, men det blir for personlig. Så da får kjæreste Tara Reid hjelpe litt til Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Åfyfaen så feit jeg har blitt :-P 5 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Stakkars... Hadde aldri klart å slutte med godteri og brus. Trene ville jeg heller ikke begynt med! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bra jobba og gratulerer Hadde vel ikke hatt vondt av å gå ned litt jeg også men det er vel en annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå