Splaxter Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hey, har funnet ut at 3.5 SP1 ikke funker på Laptoper elns med noen programmer og lurte på om jeg kunne uinstallere i Programmer og Funksjoner i Vista, installere 3.0 og om dette går an eller om jeg ødelegger hele pcen elns Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vel, det er jo litt snodig, siden det kun er programmer som er avhengig av 3.5 som isåfall vil reagere. Men uninstall for .NET Framework skal være i Add remove programs. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ble litt nysgjerrig her. Hvoredan kan .NET3.5 "ikke virke" på en maskin somkjører Vista? Og hvilke programmer er det som eventuellt er installert på maskinen som gjør at .NET3.5 SP1 ikke virker? Er dette mulig? Så vidt jeg vet er det kunn tilleggs biblioteker i .NET3.5 og ingen programvare endringer eller ødeleggelser av kompatibilitet på noen som helst måte. Hvilke problemer støter du på egentlig? Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Lagde en annen tråd også og en fyr sa det kanskje var virus, noen som tror det også? og problemene er at Sony Vegas og AVG ikke vil installeres Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror i hvertfall ikke at Sony Vegas og AVG ikke lar seg installere fordi du har siste versjon av .NET framework. Har du sjekket supporten til Sony om dette? Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Nei, men syns det var litt merkelig siden de er helt forskjellige programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå